Un univers en cada ampolla: Espot DO Catalunya
Un univers en cada ampolla: Espot DO Catalunya
Amb la DO Catalunya, la línia a seguir ha estat sempre la d’intentar innovar en la comunicació de l’univers del vi. En aquesta ocasió es va decidir apostar per donar continuïtat al projecte audiovisual encetat amb el primer espot “La descoberta d’una passió”.
En aquesta ocasió, el relat ens explica la historia de dues amigues, la Marta i l’Eva, i la seva aventura per reconciliar-te amb el plaer de les petites coses i descobrir un univers dins de cada ampolla.
El projecte s’ha dividit en tres fases principals: rodatge, campanya pre-estrena i campanya post-estrena. A continuació s’exposa de forma més detallada tot el procés, des de la concepció fins als resultat de la campanya global.
-
CLIENT
Denominació d’Origen Catalunya
-
ANY D’EXECUCIÓ
2018-19
Branded Content | Campanyes en Mitjans | Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments
Fases del projecte.
-
CONCEPCIÓ DEL GUIÓ
Redacció del guió a partir del feedback de les accions anteriors i dels objectius i reptes que es plantejaven per a la nova campanya.
-
RECERCA DELS ESPAIS I LES ACTRIUS
A més de visitar els diferents emplaçaments es va dur a terme un càsting per trobar les protagonistes del nou espot.
-
RODATGE
El rodatge es va realitzar al llarg de tres dies amb una empresa audiovisual professional.
-
CAMPANYA A XARXES SOCIALS PRÈVIA A L’ESTRENA
Creació d’una campanya transversal a Facebook, Twitter i Instagram. Amb especial atenció a Twitter on es va crear un fil per narrar l’aventura de les protagonistes dia a dia.
-
ESTRENA
Celebració d’una festa de presentació a l’espai “Bellucci Studio” a Barcelona amb degustació de referències de vi DO Catalunya.
-
CAMPANYA DE PUBLICITAT ALS MITJANS
Campanya posterior a l’estrena que va implicar la confecció d’un pla de mitjans per presentar el nou espot al públic general.
-
CLIPPING I INFORME DE XARXES SOCIALS
Després de cada projecte d’aquestes característiques sempre hi ha una tasca important de recopilació de la informació i els continguts generats per tal de poder valorar l’impacte de la campanya i extreure’n resultats.














Anterior
Següent
KPI’s
- La campanya a xxss prèvia a l‘estrena de l’espot va aconseguir +170.000 impressions i +1.700 interaccions amb els usuaris.
- Més de 100 persones, la majoria prescriptors (periodistes, bloggers, influencers…) van assistir a l’estrena del nou espot.
- L’espot acumula més de 16.500 visualitzacions a Youtube.
Enllaços d’interès.
Altres projectes amb la DO Catalunya.

Congreso RestCat
Branded content, Campañas de publicidad, Diseño gráfico, DO Catalunya, DO Catalunya, Marketing digital y community management, Oficina de prensa, Organización de eventos, Proyecto, Proyectos DO Catalunya, Relaciones públicas e institucionales

Un universo en cada botella: Anuncio DO Catalunya
Branded content, Campañas de publicidad, Diseño gráfico, DO Catalunya, DO Catalunya, Marketing digital y community management, Oficina de prensa, Organización de eventos, Proyecto, Proyectos DO Catalunya

6a Edición del Concurso BlocDOCat
Branded content, Campañas de publicidad, Diseño gráfico, DO Catalunya, DO Catalunya, Marketing digital y community management, Oficina de prensa, Organización de eventos, Proyecto, Proyectos DO Catalunya