6a Edició del Concurs BlocDOCat
6a Edició del Concurs BlocDOCat
Fa ja més de 10 anys que la DO Catalunya organitza el concurs, de caràcter bianual, BlocDOCat. El certamen, idea original de PCatS, va ser pioner en el seu moment i pretén reconèixer les iniciatives particulars online per difondre els valors de la cultura del vi i del vi català.
PCatS Comunicació s’encarrega de la producció del Concurs des de la seva primera edició, celebrada l’any 2008.
La 6a i darrera edició va suposar un nou repte. El món dels blocs ha anat evolucionant i el concurs necessitava adaptar-se a les noves realitats. És per això que el blocs han anat deixant pas a les execucions en xarxes socials, com a nou espai de difusió i debat. La 6a convocatòria es va celebrar el novembre del 2018.
Alguns dels guanyadors al llarg de les diferents edicions han estat professionals com Joan Gómez Pallarès, Ruth Troyano o Meritxell Falgueres, comunicadors i prescriptors reconeguts al sector.
-
CLIENT
Denominació d’Origen Catalunya
-
ANY D’EXECUCIÓ
2018
Branded Content | Campanyes en Mitjans | Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments
Fases del projecte.
-
IMATGE GRÀFICA
Disseny de la imatge gràfica del Concurs i de les peces audiovisuals.
-
BASES
Disseny de les bases del Concurs.
-
WEB
Creació d’una secció al web docat.cat.
-
PUBLICITAT EN MITJANS
Elaboració del pla de mitjans.
-
CAMPANYA A LES XARXES SOCIALS
Creació de la campanya a les xarxes socials anunciant el concurs i les bases: obertura de la convocatòria per presentar les candidatures.
-
JURAT
Selecció i contacte amb els membres del jurat.
-
TANCAMENT
Tancament de convocatòria i reunió de deliberació amb el jurat.
-
GALA DE PREMIS
Organització de la gala d’entrega de premis: logística i gestió de proveïdors.
-
GABINET DE PREMSA
Enviament de notes de premsa, convocatòria de premsa, i posterior elaboració del Clipping de premsa, amb valoració econòmica.
-
INFORMES FINALS
Elaboració de l’informe de l’impacte i repercussió del 6è Concurs BlocDOCat a xarxes socials.




Anterior
Següent
KPI’s
- Es van rebre fins a 41 candidatures vàlides, entre fotografies, vídeos i textos, les 3 categories del Concurs.
- Més de 100 persones van assistir al sopar/gala d’entrega de premis del Concurs.
- El hashtag creat per al concurs: #VIBlocDOCat compta amb +100 publicacions.
- El vídeo promocional del 6è Concurs BlocDOCat compta amb més de 114.000 visualitzacions.
Enllaços d’interès.
Altres projectes amb la DO Catalunya.

Congrés RestCat
Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, DO Catalunya, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Catalunya, Relacions públiques i institucionals

Un univers en cada ampolla: Espot DO Catalunya
Disseny gràfic, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Catalunya

6a Edició del Concurs BlocDOCat
Branded content, Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, DO Catalunya, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Catalunya

La DO Catalunya torna al programa Tast Vertical de Catalunya Ràdio

Punt i final a la segona temporada de Vinòmics

Una tardor de maridatges culturals

Traspassem l’equador de la 2ona temporada de Vinòmics

Brindem amb la DO Catalunya pel #DiaMovimientoVinoDO

Els vins de la DO Catalunya i el xef Kike Piñeiro mariden junts a Enofusión 2017
