La DO Conca de Barberà volia un espot que seguís en la lína de de la seva estratègia “Deixa’t CONCARIR”.
El missatge de l’espot és l’origen i el sentiment de pertinença. La protagonista enyora els productes de la seva terra i en especial del vi, que dibuixa el paisatge i les vinyes de la Conca de Barberà.
DO Conca de Barberà
2018
Realitzar una proposta amb alguns detalls nadalencs però que també permetés fer un muntatge sense referències nadalenques per allargar el seu recorregut. Així, es podria canviar el concepte de “Nadal” per “celebració” (trobades familiars, aniversaris, etc.)
A més de pensar en diferents espais per fer el rodatge, també es va dur a terme un càsting per trobar la protagonista del nou espot.
Jornada de producció.
KPI’s
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.