Ruta de Vins DO Terra Alta: Garnatxa Blanca on Road

La primera Ruta de vins DO Terra Alta a Barcelona es va celebrar del 14 al 31 de març. En total hi van participar 8 locals repartits pels principals barris de la ciutat condal.

 Sota el lema #garnatxablancaonroad aquesta acció s’emmarca dins la Campanya 2018/19 que PCatS Comunicació va dissenyar per a la DO Terra Alta amb l’objectiu de dotar a la marca DO Terra Alta de notorietat i apropar-la al públic final.  

 

  • CLIENT

    Denominació d'Origen Terra Alta

  • ANY D'EXECUCIÓ

    2019

Branded Content  |  Campanyes en Mitjans  |  Disseny Gràfic  |  Màrqueting Digital i Community Management  |  Oficina de Premsa  |  Organització d’Esdeveniments 

Tasques de PCatS Comunicació.

  • RECERCA

    Contacte amb els locals i selecció.

  • DISSENY GRÀFIC

    Disseny de la imatge gràfica de la ruta: cartells, flyers, displays personalitzats, muppis, creativitats per publicitats, etc.

  • LOGÍSTICA AMB ELS LOCALS

    Enviament del vi i material divers, com els displays, cubiteres de la DO Terra Alta, samarretes, imans, etc.

  • PUBLICITAT EN MITJANS

    Elaboració d’un pla de mitjans per promocionar la ruta a Barcelona.

  • PUBLICITAT ESPAI PÚBLIC

    En aquesta ocasió, degut al perfil de l’acció, es va optar per incloure publicitat a l’espai urbà a través d’uns muppis estratègicament col·locats a les principals estacions de metro de Barcelona.

  • XARXES SOCIALS

    Gestió de les xarxes socials de la @DOTerraAlta referents a la ruta i elaboració d’un informe un cop acabada la ruta.

  • GABINET DE PREMSA

    Enviament de notes de premsa i posterior elaboració del clipping de premsa amb valoració econòmica.

KPI’s

  • Les xifres de les xarxes socials mostren un increment de l’activitat i la interacció amb els usuaris durant la Ruta: abast de +15.000 persones, +300 interaccions, +400 seguidors nous.

Enllaços d'interès.

Altres projectes amb la DO Terra Alta.