La garnatxa blanca de la DO Terra Alta surt de ruta per Barcelona

DO Terra Alta

Comments (0) / 12:07

La Garnatxa Blanca de la Denominació d’Origen Terra Alta està molt present a Barcelona gràcies a la primera ruta de vins que la DO organitza a la capital catalana, i que es pot gaudir des del 14 de març fins al dia 24 del mateix mes.

La ruta està formada per 8 locals de Barcelona: Zona d’Ombra (Gòtic), Sexy Wine (Ciutat Vella), Cap de Suro (Poble Sec), Vinateria Rosaluna (Sant Antoni), Més de Vi (Poblenou), Bodega Alaparra (Poblenou), AmoVino (Eixample Esquerra) i Sagrades Tannines (Eixample Dreta). El vi escollit ha estat el Rialla 2017, que va ser el guanyador del concurs de vins de la DO Terra Alta en la categoria de Millor Garnatxa Blanca, i consisteix en què els locals ofereixin als clients una copa de vi acompanyada d’una tapa, diferent a cada un dels locals, per aconseguir maridatges alternatius i ampliar l’oferta gastronòmica.

A més, aquelles persones que s’apropin als locals, poden entrar en el sorteig d’un cap de setmana a la Terra Alta i de dos lots de vins. Per participar, els assistents han de fer-se una foto amb la seva copa de vi i penjar-la a les seves xarxes socials, mencionant a la DO Terra Alta i utilitzant els hashtags #fansDOTerraAlta i #garnatxablancaonroad.

L’objectiu de la ruta és promocionar la garnatxa blanca a Barcelona (segell característic d’aquesta DO i gràcies a la qual compta avui amb un distintiu propi: Terra Alta Garnatxa Blanca 100×100), popularitzar el consum de vi amb DO Terra Alta i reforçar la identitat de la marca. El nom de la ruta, Garnatxa Blanca On Road, aposta per donar continuïtat a la campanya de comunicació #fansDOTerraAlta. Amb aquesta ruta, la DO Terra Alta genera engagement, per una banda, amb els locals participants, els quals es converteixen en ambaixadors de la marca durant les setmanes que dura la ruta. I, per altra, banda, amb el públic final, millorant la notorietat i augmentant la percepció de valor.

Per a la ruta s’ha dissenyat material gràfic específic:  pòsters en tres idiomes informant de la ruta (llistat de locals i mapa amb ubicació, dies de participació, web per a consultar més informació, etc.), flyers a doble cara, samarretes i displays personalitzats amb el nom del local.

Des de PCatS Comunicació ens hem encarregat de la gestió i coordinació amb els locals participants. A més, som responsables de la estratègia publicitària, tant online com offline, a més de publicitat exterior (mupis al Metro de Barcelona). Fem difusió a xarxes socials i també realitzem tasques pròpies de gabinet de premsa.