Ruta de Vins DO Terra Alta: Garnatxa Blanca on Road
Ruta de Vins DO Terra Alta: Garnatxa Blanca on Road
La primera ruta de vins de la Denominació d’Origen Terra Alta, anomenada Garnatxa Blanca On Road, va tenir lloc a Barcelona del 14 al 31 de març de 2019. En total hi van participar 8 locals repartits pels principals barris de la ciutat condal.
Mesos més tard, i després de la bona acollida que va tenir a Barcelona, la DO va portar la ruta a Tarragona des del 30 de setembre fins al 13 d’octubre del mateix any per continuar fent difusió de la seva varietat més representativa entre els consumidors.
L’objectiu d’aquesta ruta va ser popularitzar el consum de vi amb Denominació d’Origen Terra Alta i reforçar la identitat de marca en un mercat especialment interessant. Aquesta acció va estar emmarcada dins de l’estratègia de comunicació global 2018-2019 que es va dissenyar des de PCatS Comunicació exclusivament per a la DO Terra Alta amb l’objectiu de dotar a la marca de notorietat.
-
CLIENT
Denominació d’Origen Terra Alta
-
ANY D’EXECUCIÓ
2019
Branded Content | Campanyes en Mitjans | Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments
Tasques de PCatS Comunicació.
-
RECERCA
Contacte amb els locals i selecció.
-
DISSENY GRÀFIC
Disseny de la imatge gràfica de la ruta: cartells, flyers, displays personalitzats, muppis, creativitats per publicitats, etc.
-
LOGÍSTICA AMB ELS LOCALS
Enviament del vi i materials diversos, com els displays, cubiteres de la DO Terra Alta, samarretes, imans, etc.
-
PUBLICITAT EN MITJANS
Elaboració d’un pla de mitjans per promocionar la ruta.
-
PUBLICITAT ESPAI PÚBLIC
En el cas de Barcelona, degut al perfil de l’acció, es va optar per incloure publicitat a l’espai urbà a través d’uns muppis estratègicament col·locats a les principals estacions de metro.
-
XARXES SOCIALS
Gestió de les xarxes socials de la DO TerraAlta referents a la ruta i elaboració d’un informe un cop acabada la ruta.
-
GABINET DE PREMSA
Enviament de notes de premsa i posterior elaboració del clipping de premsa amb valoració econòmica.











Anterior
Següent
KPI’s
- Les xifres de les xarxes socials mostren un increment de l’activitat i la interacció amb els usuaris durant la Ruta: abast de +15.000 persones, +300 interaccions, +400 seguidors nous.
Enllaços d’interès.
- Web de la Ruta Garnatxa Blanca on Road
- La garnatxa blanca de la DO Terra Alta surt de ruta per Barcelona
- La ruta de vins de la DO Terra Alta a Barcelona s’allarga una setmana més per la bona acollida
- La DO Terra Alta porta la ruta de la garnatxa blanca a Tarragona
Altres projectes amb la DO Terra Alta.

Ruta de Vins DO Terra Alta: Garnatxa Blanca on Road
Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Projecte, Projectes DO Terra Alta, Relacions públiques i institucionals

Concurs Internacional Grenaches du Monde
Branded content, Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, DO Terra Alta, Garnatxes del Món, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Terra Alta, Relacions públiques i institucionals