Festa i tast de vins solidari en suport del col·lectiu LGTBI
Festa i tast de vins solidari en suport del col·lectiu LGTBI
Sota el lema La DO Terra Alta amb el col·lectiu LGTBI, la Denominació d’Origen Terra Alta va organitzar el 4 d’abril una festa i tast solidari a l’Hotel Axel de Barcelona amb l’objectiu de donar suport al col·lectiu LGTBI.
La festa va estar conduïda i amenitzada per David Cano, més conegut com a Brigitta Lamoure. La festa va comptar amb la participació de la Plataforma LGTBIcat, a qui van anar destinats els beneficis obtinguts al llarg de la tarda, i que es van recaptar de la venda de copes dels vins de la DO Terra Alta.
Amb aquesta acció, la DO Terra Alta vol posar el seu granet de sorra en la defensa dels drets LGTBI i la lluita contra les actituds homòfobes apropant els seus vins a Barcelona, una de les ciutats europees capdavanteres en el suport al col·lectiu LGTBI.
-
CLIENT
Denominació d’Origen Terra Alta
-
ANY D’EXECUCIÓ
2019
Disseny Gràfic | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments | Màrqueting digital i Community Management









Anterior
Següent
Serveis realitzats:
-
ORGANITZACIÓ DE LA FESTA
Convocatòria, logística, organització i comunicació de l’esdeveniment. Contacte directe i constant amb la plataforma LGTBIcat
-
DISSENY GRÀFIC
Disseny de les creativitats, com invitació, llibretes, displays, roll-up, etc.
-
OFICINA DE PREMSA
Redacció de les notes de premsa, a més del clipping final que inclou totes les aparicions als mitjans de comunicació.
-
MÀRQUETING DIGITAL & COMMUNITY MANAGEMENT
Dinamització de les xarxes socials
-
ESDEVENIMENT
Assistència durant l’acte (muntatge, suport, resolució d’incidències, etc.).
-
PUBLICITAT
Gestió de la campanya publicitària corresponent a l’acte.
KPI’s
- Durant la festa es va aconseguir una recaptació de 800 €. Els diners van anar destinats a la plataforma LGTBI.cat per lliutar contra la LGTBIfòbia.
- Més de 200 reaccions a l’esdeveniment creat a Facebook conjuntament entre la DO Terra Alta i la plataforma LGTBI.cat
- La publicació d’Instagram va aconseguir més de 700 m’agrada aconseguits de manera orgànica.
Altres projectes amb la DO Terra Alta.

Festa i tast de vins solidari en suport del col·lectiu LGTBI
Disseny gràfic, DO Terra Alta, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Terra Alta

Ruta de Vins DO Terra Alta: Garnatxa Blanca on Road
Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, DO Terra Alta, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Projecte, Projectes DO Terra Alta

Concurs Internacional Grenaches du Monde
Branded content, Campanyes de publicitat en mitjans, Disseny gràfic, DO Terra Alta, Garnatxes del Món, Màrqueting digital i community management, Oficina de premsa, Organització d’esdeveniments, Projecte, Projectes DO Terra Alta, Relacions públiques i institucionals