Màrqueting digital i community management

Màrqueting digital i community management

El màrqueting digital és essencial en un món interconnectat. La tecnologia ha modificat la nostra manera de comunicar-nos i això ens ha d’ajudar a expandir la nostra marca. Amb el màrqueting digital podràs traspassar fronteres i arribar més lluny, donar visibilitat a la marca (si una empresa no està a Internet “no existeix”), captar i fidelitzar nous clients, crear una comunitat interactuant amb els usuaris a través de les xarxes socials i experimentar amb diferents estratègies per optimitzar els resultats.   

 

Quines estratègies de màrqueting digital et podem oferir?

–  Creació de pàgines web. La teva pàgina web és la carta de presentació de la teva marca. Has de generar confiança als teus clients potencials.

–  Creació i/o dinamització de les xarxes socials. Tenim clar que les xarxes socials tenen molta importància en la societat actual, i de fet, se sap que més del 50% dels usuaris busca informació sobre les marques a les xarxes socials, sobretot a Facebook, abans d’adquirir-ne qualsevol producte o servei. Les xarxes s’han convertit en una eina de e-commerce molt potent i és gairebé indispensable que com a empresa hi tinguem presència.

Les xarxes socials són l’eina més immediata que tenim per rebre feedbacks i és bàsic tenir-ne cura i dedicar un temps a decidir de quina manera volem comunicar-nos. Aquí entra en joc el llenguatge i el to que volem utilitzar, ja que determinarà la percepció que tindran de nosaltres. De la mateixa manera, no cal tenir presència a totes les xarxes socials. És necessari fer un estudi de mercat que ens digui quines xarxes són més adients pel nostre perfil: tipus de producte, sector, àmbit geogràfic… Tot influeix.

Podeu llegir aquí, un article molt il·lustratiu sobre les xarxes socials més indicades per a cada negoci i consultar l’estudi original de la consultora Pew Research Center.

–  Redacció de continguts al blog. Redactem per tu articles d’interès per arribar a una audiència concreta i millorar el posicionament SEO. Molt important en motors de recerca online com  Google.

–  Publicitat programàtica. La publicitat programàtica és un tipus de publicitat online que sorgeix amb les noves tecnologies, mitjans i plataformes digitals. Bàsicament, en lloc de comprar espais publicitaris, l’anunciant compra audiències. És a dir, es paga per la persona que està fent servir aquest espai.

El millor de la publicitat programàtica és que al basar-se en el Big Data (l’emmagatzematge de grans quantitats de dades) utilitza tota aquesta informació i tecnologia per crear algoritmes que ens permeten detectar l’interès real d’una persona en rebre un determinat impacte publicitari, o el que és el mateix, ens permet segmentar de forma molt detallada a quin perfil d’usuaris volem arribar de forma automatitzada. Des de PCatS t’ajudem a gestionar campanyes de publicitat programàtica a Internet per tal d’arribar a aquest públic concret de forma automàtica i fiable oferint un contingut rellevant i d’interès per a l’usuari.

– Col·laboració amb influencers. Quan parlem d’un/a ‘influencer’ parlem d’una persona amb certa influència a les xarxes socials que pot arribar a convertir-se en un prescriptor interessant per a una marca. Des de PCatS valorem si el perfil de l’influencer encaixa amb el projecte i ens encarreguem de contactar i tancar accions per a campanyes concretes per arribar a un públic més ampli o, depenent del tipus d’influencer, més concret.

Projectes de Màrqueting Digital i Community Management: