Redisseny d’etiquetes i conceptualització de nous productes de FSO Garrigues
Redisseny de la imatge de FSO Garrigues
FSO Garrigues és una cooperativa d’oli i fruits secs amb seu a Maials que el 2018 ens va encarregar el disseny i la creació d’una nova pàgina web així com el redisseny de la seva imatge corporativa i de les etiquetes d’alguns dels seus productes.
PCatS Comunicació no només es va encarregar del disseny de les etiquetes i la web sinó que es va encarregar també de la concepció del nom per una de les seves línies de productes i de les creació de nous continguts multimèdia per explicar el procés de recol·lecció de l’oli i els fruits secs.
-
CLIENT</h3 >
Fruits Secs i Olis Les Garrigues (FSO Les Garrigues)
-
ANY D’EXECUCIÓ</h3 >
2018
Branded Content | Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Branding & Packaging
Fases del projecte.
-
IMATGE GRÀFICA</h3 >
Conceptualització i disseny de la imatge corporativa i logotip.
-
DISSENY GRÀFIC</h3 >
Disseny de les noves etiquetes i concepció del nom per una de les seves línies de productes: “Cabassos i borrasses”.
-
WEB</h3 >
Disseny i creació de la pàgina web.
-
CONTINGUTS MULTIMÈDIA</h3 >
Creació de continguts multimèdia: ens vam desplaçar fins a Maials per filmar el procés de recol·lecta i processament de l’oli i dels fruits secs.
-
PRESENTACIÓ</h3 >
Presentació dels nous productes a la Fira Alimentaria 2018.










Anterior
Següent