La Pocavergonya
La Pocavergonya
La Pocavergonya és un projecte col·lectiu creat l’any 2016 per atreure un públic jove i posar en valor la producció vinícola de la comarca.
Molí de Rué, Vins i Olis Suñer, Celler Pedrola i la Cooperativa Agrícola de Sant Jaume, els quatre cellers implicats en el projecte, van treballar conjuntament i el resultat final va ser un vi blanc, fresc, divertit i jove, pensat per a consumidors joves i, especialment, per al públic femení. L’objectiu dels elaboradors era introduir La Pocavergonya a les principals ciutats catalanes i sobretot a Barcelona i rodalies.
El 14 de març de 2016 va tenir lloc la presentació oficial de La Pocavergonya a Vinebre. Un any més tard, el 14 de febrer de 2017, es va presentar a Ginestar la segona anyada del vi.
-
CLIENT
Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre
-
ANY D’EXECUCIÓ
2016
Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments | Branding i packaging | Llançament de producte
Tasques realitzades:
-
BRANDING I PACKAGING
Creació de la imatge de La Pocavergonya.
-
LLANÇAMENT DEL PRODUCTE
Organització, convocatòria i suport durant l’acte.
-
MÀRQUETING DIGITAL I COMMUNITY MANAGEMENT
Creació de la pàgina web i gestió de les xarxes socials.
-
OFICINA DE PREMSA
Redacció de notes de premsa, enviament de mostres a periodistes i prescriptors i elaboració del clipping final.





Anterior
Següent
KPI’s
- La producció de vi va passar de 8.000 ampolles l’any 2016 a 12.000 a l’any següent.
- Projecte col·lectiu creat l’any 2016 i fomentat pel Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre per atreure un públic jove i posar en valor la producció vinícola de la comarca.
- Els mesos posteriors a la seva creació, La Pocavergonya va consolidar una gran comunitat online, augmentant en un 300% en només 20 dies, passant de 151 seguidors a 453.
Enllaços d’interès.