Llançament de producte

Llançament de producte.

El llançament d’un producte consisteix en una sèrie d’activitats estratègiques de comunicació i publicitat que acostuma a començar amb una anàlisi exhaustiva del mercat. Això ens serveix per conèixer altres accions amb productes i/o serveis similars i tenir eines suficients per oferir una proposta prou creativa i diferencial a aquelles empreses que busquin solucions integrals per llançar les seves marques/productes.

L’objectiu principal és introduir al mercat un nou producte o servei i transmetre’n els punts forts en relació a les necessitats dels clients i també dels competidors.

 

Com podem ajudar-te?

El nostre paquet de serveis ofereix a qualsevol tipus d’empresa (des de start-ups fins a grans empreses) la possibilitat de llançar una marca, producte o servei sense haver-se de preocupar de res.

  • Desenvolupem una estratègia de mercat a partir de l’anàlisi i comparació d’altres casos d’èxit.
  • Definim el públic estratègic, o target. És molt important conèixer el sector i les persones que eventualment podran o voldran adquirir el teu producte.
  • Definim el tipus d’acció idònia per al llançament. Organitzar un acte per presentar un producte és habitual, però no és l’única acció. El món digital és una eina molt poderosa que ben utilitzada pot suposar un impacte encara més gran: promocions i concursos a les xarxes socials, comunicació en mitjans, màrqueting mòbil, etc. El ventall és molt gran i des de PcatS ens assegurarem de trobar la millor opció.
  • Decidim quin és el millor moment per dur a terme l’acció, que sovint depèn tant de factors interns com externs. Els interns fan referència al mecanisme logístic de l’empresa: si té un sistema logístic i de distribució eficient per exemple, en el cas d’un producte. Els externs poden venir directament condicionats pel mercat, com la celebració d’altres esdeveniments similars a les mateixes dates.

És important tenir clar que el llançament d’un producte o servei és tan sols l’inici del procés de venda i que, per tant, caldrà fer un seguiment dels indicadors plantejats (KPI’s) a l’inici del projecte per determinar que els objectius s’estan complint.

Projectes relacionats: