Actualitat
FSO Garrigues estrena la nova imatge corporativa a Alimentària
A principis d’aquest any posàvem en marxa un projecte de rebranding de la marca FSO…
Dolium, l’oli premium de la Ribera d’Ebre, veu la llum
Fa més d’un any Cluster Development va confiar amb nosaltres per desenvolupar la imatge d’un vi de…
Estrenem Bohèmia, el curtmetratge de Vinòmics
La setmana passada a Pcats Comunicació vam tenir l’honor de poder veure el nostre logotip…
500 professionals tasten els vins de la DO Montsant al showroom del TNC
La Denominació d’Origen Montsant va traslladar els seus vins fins a Barcelona el passat dilluns…
Donem el tret de sortida al concurs “Grenaches du monde”
Dilluns a la nit vam convocar una reunió a la seu de la DO Terra…
Dissenyem la imatge d’un oli d’oliva Premium
Fa més d’un any Cluster Development va confiar amb nosaltres per desenvolupar la imatge d’un…
Campanya de publicitat pel Màster de producció Cinematogràfica de Mallerich Films Paco Poch i la UVIC-UCC
El passat 6 d’abril va tenir lloc la darrera sessió magistral del Màster en Producció…
Les Vinyes del Convent obre les seves portes
El President de la Generalitat, Carles Puigdemont, va ser l’encarregat Les Vinyes del Convent, el…
12 anys molt dolços
Fa 12 anys que vam iniciar el nostre camí i per celebrar-ho hem decidit modernitzar-nos…
Engeguem i conduïm el col·lectiu “A taula, vi català”
El dia 1 de desembre la DO Catalunya va llençar la campanya “A taula, vi…
#FansDOTerraAlta, una campanya viral en vídeo que uneix cares conegudes i vi de la Terra Alta
El setembre de 2016 vam engegar des de PCatS la campanya viral #FansDOTerraAlta amb l’objectiu…
Vinòmics, eix principal de la campanya la Quinta de la DO Catalunya
La Quinta de la DOCat és la campanya que els darrers anys hem llançat per…