| | | | |

Gran Nit de la DO Costers del Segre

Gran Nit de la DO Costers del Segre

El 2 de desembre de
2019 es va celebrar a Barcelona “La Gran Nit de la DO Costers del Segre”, un
acte per a premsa i prescripció de la capital catalana.

A PCatS
Comunicació volíem apostar per un format que s’allunyés dels portats a terme
fins ara i, en aquest sentit, vam organizar un sopar amb maridatge de gala amb
l’objectiu de continuar reforçant la presència de marca de la DO a
la plaça més important del mercat català mitjançant un exercici d’apropament al
públic i reivindicació del producte propi.

  • CLIENT

    DO Costers del Segre

  • ANY D’EXECUCIÓ

    2019

Disseny Gràfic | Oficina de Premsa  |  Organització d’Esdeveniments | Relacions Públiques i Institucionals

FF0_4933
FF0_4935
FF0_4936
FF0_4938
FF0_4941
FF0_4942
FF0_4951
FF0_4954
FF0_4955
FF0_4956
FF0_4960
FF0_4961
FF0_4982
FF0_4985
FF0_4996
FF0_5006
FF0_5035
FF0_5044
FF0_5048
FF0_5053
FF0_5131
FF0_5139
FF0_5173
20191202_204059
20191202_204147

Anterior
Següent

Fases del projecte.

  • RECERCA DE L’ESPAI

    Recerca de l’espai “Factory 103”, un espai situat a l’Eixample de Barcelona. La sala principal fusiona actitud i disseny i disposa de cuina creativa amb equips d’última generació.

  • ORGANITZACIÓ DEL TAST DE VINS

    Valoració dels diferents perfils de sommelier per tal d’escollir la persona més adient per conduir el tast de vins previ al sopar. Contacte directe amb Anna Casabona, Millor Tastadora dels Premis Vinari 2019, finalista en el Concurs Millor Sommelier de Catalunya 2019 i persona escollida per conduir el tast.

  • PROPOSTA GASTRONÒMICA

    Consens sobre la proposta gastronòmica juntament amb dos dels xefs amb Estrella Michelin del territori: Joël Castanyé, de La Boscana; i Xixo Castaño, del restaurant Malena.

  • RECERCA DEL SPEAKER

    L’acte havia de comptar amb la participació d’un speaker durant el sopar per tal d’amenitzar l’acte. Es va apostar pel periodista David Jobé i una de les seves tasques va ser incitar els assistents a participar en un joc tertúlia entorn dels atributs i característiques que defineixen els vins de la DO Costers del Segre.

  • DISSENY GRÀFIC

    Creació de les creativitats (invitació, roll-up, photocall i minutes amb el menu del sopar).

  • CONVOCATÒRIA DE L’ACTE

    Enviament de la invitació per correu electrònic. Convocatòria destinada a un perfil molt concret.

  • PRODUCCIÓ I LOGÍSTICA DE L’ACTE

    Gestió de proveïdors (material, copes, cuiners, servei, etc.), disseny i creació d’un petit diccionari amb algunes definicions concretes amb l’objectiu de ser un joc ‘brainstorming’ durant el sopar.

  • RRPP

    Protocol amb institucions. L’acte va ser presidit per Tomàs Cusiné, President de la DO Costers del Segre; i Joan Talarn, President de la Diputació de Lleida, que van ser ambaixadors de la marca Lleida i dels seus vins davant dels assistents.

  • GUIÓ

    Elaboració de l’escaleta.

  • ESDEVENIMENT

    Assistència durant l’acte (muntatge, control de porta, suport, resolució d’incidències, etc.).

  • OFICINA DE PREMSA

    Redacció de les notes de premsa i dossier, a més del clipping final que inclou totes les aparicions als mitjans de comunicació.

Enllaços d’interès.