Gran Nit de la DO Costers del Segre
Gran Nit de la DO Costers del Segre
El 2 de desembre de
2019 es va celebrar a Barcelona “La Gran Nit de la DO Costers del Segre”, un
acte per a premsa i prescripció de la capital catalana.
A PCatS
Comunicació volíem apostar per un format que s’allunyés dels portats a terme
fins ara i, en aquest sentit, vam organizar un sopar amb maridatge de gala amb
l’objectiu de continuar reforçant la presència de marca de la DO a
la plaça més important del mercat català mitjançant un exercici d’apropament al
públic i reivindicació del producte propi.
-
CLIENT
DO Costers del Segre
-
ANY D’EXECUCIÓ
2019
Disseny Gràfic | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments | Relacions Públiques i Institucionals

























Anterior
Següent
Fases del projecte.
-
RECERCA DE L’ESPAI
Recerca de l’espai “Factory 103”, un espai situat a l’Eixample de Barcelona. La sala principal fusiona actitud i disseny i disposa de cuina creativa amb equips d’última generació.
-
ORGANITZACIÓ DEL TAST DE VINS
Valoració dels diferents perfils de sommelier per tal d’escollir la persona més adient per conduir el tast de vins previ al sopar. Contacte directe amb Anna Casabona, Millor Tastadora dels Premis Vinari 2019, finalista en el Concurs Millor Sommelier de Catalunya 2019 i persona escollida per conduir el tast.
-
PROPOSTA GASTRONÒMICA
Consens sobre la proposta gastronòmica juntament amb dos dels xefs amb Estrella Michelin del territori: Joël Castanyé, de La Boscana; i Xixo Castaño, del restaurant Malena.
-
RECERCA DEL SPEAKER
L’acte havia de comptar amb la participació d’un speaker durant el sopar per tal d’amenitzar l’acte. Es va apostar pel periodista David Jobé i una de les seves tasques va ser incitar els assistents a participar en un joc tertúlia entorn dels atributs i característiques que defineixen els vins de la DO Costers del Segre.
-
DISSENY GRÀFIC
Creació de les creativitats (invitació, roll-up, photocall i minutes amb el menu del sopar).
-
CONVOCATÒRIA DE L’ACTE
Enviament de la invitació per correu electrònic. Convocatòria destinada a un perfil molt concret.
-
PRODUCCIÓ I LOGÍSTICA DE L’ACTE
Gestió de proveïdors (material, copes, cuiners, servei, etc.), disseny i creació d’un petit diccionari amb algunes definicions concretes amb l’objectiu de ser un joc ‘brainstorming’ durant el sopar.
-
RRPP
Protocol amb institucions. L’acte va ser presidit per Tomàs Cusiné, President de la DO Costers del Segre; i Joan Talarn, President de la Diputació de Lleida, que van ser ambaixadors de la marca Lleida i dels seus vins davant dels assistents.
-
GUIÓ
Elaboració de l’escaleta.
-
ESDEVENIMENT
Assistència durant l’acte (muntatge, control de porta, suport, resolució d’incidències, etc.).
-
OFICINA DE PREMSA
Redacció de les notes de premsa i dossier, a més del clipping final que inclou totes les aparicions als mitjans de comunicació.