Dos Déus: Llançament de producte i ruta
Dos Déus: Llançament de producte i ruta
Dos Déus va ser el primer vermut elaborat pels Cellers Bellmunt del Priorat, situats en el poble que els hi dóna el nom. Dos Déus és un vermut prèmium amb destacades notes amargues, poc sucre, delicat bouquet i característic color vermell-caramel de perfecta lluentor.
Per a l’elaboració del Dos Déus es fa servir vi blanc de fermentació controlada del Camp de Tarragona aromatitzat amb les herbes prèviament infusionades. Les principals herbes presents al Dos Déus són el Dictam de Creta, l’Artemisa Pontica, la Satureja Hortensis i la Genciana. Totes aquestes herbes, no només són medicinals i amb coneguts poders curatius, sinó que protagonitzen nombroses llegendes i tradicions.
Un d’aquests mites més coneguts explica com Enees, greument ferit per una fletxa que es va clavar tan profundament que no podia ser extreta, va ser salvat de la mort per la seva mare, la deessa Venus, que va agafar un Dictam de Creta i li va posar a la ferida.
Però no és l’única història que envolta de misteri i de màgia les herbes del Dos Déus. Històries que transcorren de dia i de nit i que són protagonitzades sovint per personatges oposats però que es complementen: com el consum del Dos Déus, que neix amb l’objectiu d’unir les velles receptes i tradicions amb els nous moments d’una nova manera de viure.
Arrel de totes aquestes històries, mites i llegendes neix el packaging de Dos Déus. Serigrafia daurada com els estels i constel·lacions divines.
-
CLIENT</h3 >
Cellers Bellmunt del Priorat
-
ANY D’EXECUCIÓ</h3 >
2013
Branded Content | Campanyes en Mitjans | Disseny Gràfic | Màrqueting Digital i Community Management | Oficina de Premsa | Organització d’Esdeveniments | Relacions Públiques i Institucionals
Fases del projecte.
-
CONCEPTUALITZACIÓ</h3 >
Conceptualització del nom i de la imatge corporativa.
-
DISSENY GRÀFIC</h3 >
Disseny del logo i el packaging.
-
LLANÇAMENT DEL PRODUCTE</h3 >
Presentació oficial del nou vermut. El 15 de juliol de 2013 la Fàbrica Moritz va acollir el llançament del vermut Dos Déus. La idea era unir aquest producte amb el centre de la ciutat on hi ha els locals més moderns i es desenvolupa la vida urbana.
El mateix dia, amb l’objectiu que els consumidors puguin conèixer el vermut Dos Déus en totes les seves expressions, es van presentar dues rutes que van durar unes setmanes. -
RUTES DOS DÉUS</h3 >
Organització de dues rute de vermut Dos Déus per donar notorietat al nou producte. La Ruta Dos Déus de dia, que comptava amb 8 locals seleccionats a Barcelona, es maridava vi amb tapes. La Ruta Dos Déus de nit volia descobrir les possibilitats que el vermut obre en el món de la cocteleria. Les dues rutes van ser il·lustrades per un dels artistes amb més projecció del moment: Juanma Garcia, i també tenien la seva pròpia cançó interpretada pel grup Troffahamara y los Mechones.
-
DISSENY DEL MERCHANDISING</h3 >
Els participants de les rutes podien disposar d’un “Passaport Dos Déus” que els permetia seguir el recorregut del vermut a Barcelona i veure recompensada la seva fidelitat amb elements per gaudir d`un bon vermut: ulleres de sol imprescindibles a les terrasses durant l’estiu, copes i gots personalitzats, etc.
-
INSERCIONS DE BRANDED CONTENT</h3 >
Es van fer un parell d’insercions, una d’elles a “L’Aprenent” de TV3.
-
OFICINA DE PREMSA</h3 >
Ens vam encarregar de les tasques de premsa.


















Anterior
Següent
KPI’s
- 12 locals van participar a la ruta DOS DÉUS, 8 de dia i 8 de nit.
Vídeo: L’Aprenent” de TV3