Anàlisis/estudi previ de l’impacte econòmic que aconseguiria l’Ajuntament de Badalona en cas de patrocinar el Club de Futbol Badalona.
Els aspectes a tenir en compte per fer la valoració van ser: projecció de la presència en mitjans de comunicació, publicitat 2.0, retransmissió de partits, assistències on site, accions de suport, etc.), així com la valoració de les contraprestacions pel patrocini amb el CF Badalona.
L’estudi també havia de comptabilitzar els possibles ingressos per publicitat que es generarien amb la ubicació d’elements a l’Estadi Municipal de Futbol de Badalona, determinant a on es podrien ubicar i de quin tipus, i quantificar el retorn econòmic que generarien.
Ajuntament de Badalona
2016 i 2018
Situació CF Badalona i Lliga Nacional 2a Divisió A.
Anàlisi d’accions per valorar l’abast del patrocini a través de l’assistència al recinte, dels mitjans de comunicació, de la plataforma online i de l’efecte de la publicitat i del merchandising.
Accions de RRPP, contactes amb staff, etc.
Anàlisi dels canvis en els mitjans de comunicació respecte la temporada 2017-2018 (en el cas de l’informe de 2018)
Flux de mobilitat, merchandising i equipament de primer equip, hospitality, assistència en partits, etc.
Realitzar una previsió d’ingressos en publicitat amb la ubicació d’espais comercialitzables a l’estadi del CF Badalona i proposta de tarifes detallada per partides.
Detallar l’impacte econòmic estimat.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.