Anàlisis previs de possibles patrocinis del CF Badalona
Anàlisis previs de possibles patrocinis CF Badalona
Anàlisis/estudi previ de l’impacte econòmic que aconseguiria l’Ajuntament de Badalona en cas de patrocinar el Club de Futbol Badalona.
Els aspectes a tenir en compte per fer la valoració van ser: projecció de la presència en mitjans de comunicació, publicitat 2.0, retransmissió de partits, assistències on site, accions de suport, etc.), així com la valoració de les contraprestacions pel patrocini amb el CF Badalona.
L’estudi també havia de comptabilitzar els possibles ingressos per publicitat que es generarien amb la ubicació d’elements a l’Estadi Municipal de Futbol de Badalona, determinant a on es podrien ubicar i de quin tipus, i quantificar el retorn econòmic que generarien.
-
CLIENT</h3 >
Ajuntament de Badalona
-
ANY D’EXECUCIÓ</h3 >
2016 i 2018
Fases del projecte.
-
ANÀLISI DE L’ESCENARI</h3 >
Situació CF Badalona i Lliga Nacional 2a Divisió A.
-
ANÀLISI DE LES ACCIONS</h3 >
Anàlisi d’accions per valorar l’abast del patrocini a través de l’assistència al recinte, dels mitjans de comunicació, de la plataforma online i de l’efecte de la publicitat i del merchandising.
-
ANÀLISI DELS BENEFICIS INDIRECTES</h3 >
Accions de RRPP, contactes amb staff, etc.
-
ANÀLISI DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ</h3 >
Anàlisi dels canvis en els mitjans de comunicació respecte la temporada 2017-2018 (en el cas de l’informe de 2018)
-
ANÀLISI DE LA VALORACIÓ DE L’IMPACTE ECONÒMIC</h3 >
Flux de mobilitat, merchandising i equipament de primer equip, hospitality, assistència en partits, etc.
-
PREVISIÓ D’INGRESSOS</h3 >
Realitzar una previsió d’ingressos en publicitat amb la ubicació d’espais comercialitzables a l’estadi del CF Badalona i proposta de tarifes detallada per partides.
-
TANCAMENT</h3 >
Detallar l’impacte econòmic estimat.
Enllaços d’interès.
Altres projectes amb l’Ajuntament de Badalona.

Anàlisis previs de possibles patrocinis del CF Badalona
Ajuntament de Badalona, Altres accions de màrqueting, Projecte