| | |

CAMPANYA VI NOVELL 2020

Campanya Vi Novell 2020

BANNER 2

La iniciativa del Vi Novell neix anys enrere de la proposta que un grup de cellers sensibles a la tradició del Vi Novell van fer a l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) per promocionar els vins amb Denominació d’Origen que s’elaboren i comercialitzen arreu del territori fent ús del terme tradicional ‘novell’.

Els principals factors que caracteritzen el vi novell són la temporalitat i la producció limitada. El Vi Novell s’enceta per Sant Martí (11 de novembre) i el seu consum dura fins que comencen a sortir els primers vins joves dels cellers. I és que el vi novell és un vi més que jove. Només s’embotella a l’inici de cada campanya i és el primer tast de la collita. És un vi afruitat i fresc que recorda al gust del raïm i que és ideal per acompanyar tota mena d’àpats, especialment aquells elaborats a base d’altres productes de temporada, a més de ser el maridatge perfecte per a tots aquells productes derivats del porc.

Enguany, amb la incertesa de saber si seria possible dur a terme una celebració presencial, vam centrar els esforços en la promoció del Vi Novell sobretot en el canal digital.

 

  • CLIENT

    Cellers que formen part del projecte “Vi Novell”

  • ANY D’EXECUCIÓ

    2020

Oficina de Premsa | Màrqueting digital i community management

Detalls del projecte:

  • OFICINA DE PREMSA

    Redacció de les notes de premsa, a més del dossier de premsa. Clipping final que inclou totes les aparicions als mitjans de comunicació. Enviament de mostres a periodistes i prescriptors.

  • CAMPANYA DE XARXES SOCIALS

    Gestió de les xarxes socials i implementació d’una estratègia concreta amb continguts virals. Es va crear un relat a través d’Instagram que es va anar desenvolupament a cada publicació.
    Aquest relat anunciava que el porc Martí havia estat segrestat. Per tal d’alliberar-lo, el segrestador demanava un rescat.

  • PÀGINA WEB

    Gestió de la pàgina web i actualització amb nous continguts setmanalment.

  • RECEPTES DE TEMPORADA MARIDADES AMB VI NOVELL

    Disseny i gestió de l’acció “Receptes de temporada maridades amb Vi Novell”. Una de les principals característiques del Vi Novell és la seva versatilitat a l’hora de maridar-lo. Considerat un producte de temporada, és especialment adient per maridar amb altres productes de la temporada com ara els bolets, la carabassa, les carxofes o els calçots. Per tal de donar a conèixer aquesta versatilitat gastronòmica, els cellers que s’emmarquen dins la iniciativa del Vi Novell -Celler Carles Andreu, Celler Cooperatiu de l’Espolla, Cooperativa La Granada, Covides, Maset, Celler Masroig, Sanstravé, Sant Josep Vins, Vinícola de Sarral i Vins Petxina- van preparar una sèrie de maridatges per ajudar als consumidors a l’hora d’enfrontar-se als àpats diaris.
    Els plats, tots lligats a la cultura gastronòmica popular, es van presentar associats a dos dels vins novells d’aquesta anyada 2020, de manera que tothom pogués triar, o repetir plat, a l’hora de decidir-se per un dels maridatges. Totes les receptes es poden trobar a la pàgina web del Vi Novell.

  • TAST VIRTUAL

    Convocatòria i gestió del tast virtual per a prescriptors de la mà de tots els cellers que promouen la iniciativa del Vi Novell. Cada representat va explicar el seu projecte i va convidar als espectadors a gaudir del seu Vi Novell mitjançant un tast guiat. L’espai va estar conduït per la periodista Eva Vicens, directora dels Premis Vinari.

18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Decalegvinovell2020-12
Decalegvinovell2020-11
Decalegvinovell2019-16
Decalegvinovell2019-15
Decalegvinovell2019-14
Decalegvinovell2019-13
IMG_9579
IMG_9580
IMG_9586

Anterior
Següent