Espot de Nadal DO Conca de Barberà
Espot de Nadal DO Conca de Barberà
La DO Conca de Barberà volia un espot que seguís en la lína de de la seva estratègia “Deixa’t CONCARIR”.
El missatge de l’espot és l’origen i el sentiment de pertinença. La protagonista enyora els productes de la seva terra i en especial del vi, que dibuixa el paisatge i les vinyes de la Conca de Barberà.
-
CLIENT
DO Conca de Barberà
-
ANY D’EXECUCIÓ
2018
Des de PCatS Comunicació ens hem ocupat de:
-
CONCEPCIÓ DEL GUIÓ
Realitzar una proposta amb alguns detalls nadalencs però que també permetés fer un muntatge sense referències nadalenques per allargar el seu recorregut. Així, es podria canviar el concepte de “Nadal” per “celebració” (trobades familiars, aniversaris, etc.)
-
RECERCA DE L’ESPAI I CÀTERING
A més de pensar en diferents espais per fer el rodatge, també es va dur a terme un càsting per trobar la protagonista del nou espot.
-
RODATGE
Jornada de producció.



Anterior
Següent
KPI’s
- Més de 6.000 reproduccions del vídeo a Facebook
- Es va emetre a la televisió local, oferint una imatge professional del producte, però també apropant el producte al consumidor.
Enllaços d’interès.
Altres projectes amb la DO Conca de Barberà
