PCATS Comunicació 20 Aniversari
|

PCATS Comunicació s’incorpora a ‘The Food & Wine Republic’

PCATS Comunicació ha estat escollida per integrar-se a The Food & Wine Republic, la xarxa internacional que reuneix agències especialitzades en comunicació gastronòmica, alimentació i vi.

The Food & Wine Republic és una xarxa col·laborativa que agrupa agències de comunicació de diferents continents (Europa, Amèrica del Nord, Àfrica i Oceania), totes especialitzades en els sectors de la gastronomia, l’alimentació i el vi. Juntament amb PCATS, altres agències entren en la xarxa: Winelab Agency de Dinamarca, Fivestar PR de Sud-àfrica i Grapevine d’Austràlia. L’objectiu de la xarxa internacional és oferir una visió local amb una estratègia global, compartint coneixement i impulsant projectes transnacionals amb un alt nivell d’exigència creativa, estratègica i sectorial. 

L’adhesió de PCATS a la xarxa arriba en un any especialment important per a l’empresa, que celebra el seu 20è aniversari. “Formar part de The Food & Wine Republic és un reconeixement a la nostra trajectòria que ens enorgulleix i que reforça la nostra aposta per innovar i connectar marques amb les persones a través de la cultura gastronòmica”, explica Sole Ga. Insua, directora de PCATS.

Amb aquesta incorporació, PCATS reforça la seva posició al sector i inicia una nova etapa d’internacionalització i treball conjunt, ampliant les oportunitats de projecció global per als seus clients i projectes.


Sobre PCATS

Amb més de vint anys d’experiència en el món de l’agroalimentació, PCATS Comunicació va néixer el 2005 amb la vocació d’oferir suport estratègic a empreses i entitats del sector que, aleshores, no trobaven el seu espai en les dinàmiques del gran consum però necessitaven fer arribar els seus productes i missatges al consumidor.

Avui, PCATS disposa d’un equip multidisciplinari que acompanya productores i elaboradores, denominacions d’origen, empreses agroalimentàries i de serveis, així com fundacions, centres formatius i divulgatius, distribuïdores i botigues especialitzades. Alhora, s’ha ampliat l’activitat a àmbits com els serveis, el turisme o la promoció territorial, mantenint una proposta 360º i un tracte directe, proper i adaptat a les necessitats de cada organització.