|

Presentació a la BWW de la segona anyada del vi solidari “La Garnatxa Valenta”

Aquest matí s’ha presentat a la Barcelona Wine Week la segona anyada de La Garnatxa Valenta, el vi solidari que l’associació Terra de Garnatxes elabora amb l’objectiu de recaptar fons per al projecte #ParaLosValientes de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i el Pediatric Cancer Center Barcelona.

Un any més, els cellers que formen l’associació Terra de Garnatxes (Clos Figueras, Edetària, Finca Viladellops, Lagravera, La Vinyeta i Vinyes Domènech) han aportat les seves millors bótes per elaborar aquest vi solidari, un cupatge que reflecteix les diferents garnatxes que es poden trobar al territori, així com els diferents tipus de sols, alçades i climatologia.

Durant l’acte de presentació, els representants de l’associació Terra de Garnatxes han fet entrega a  Emma Perrier, en nom de l’Obra Social Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu, d’un xec per valor de 7.000€ pels beneficis obtinguts amb la primera anyada del vi.

 

Subhasta durant la G-Night

Amb l’objectiu d’incrementar els beneficis per a la fundació, des de l’associació Terra de Garnatxes s’ha organitzat una subhasta solidària en el marc de la G-Night. La sommelier i comunicadora Meritxell Falgueras serà l’encarregada de conduir aquesta subhasta on els assistents a la festa podran pujar per ampolles signades per personatges populars de la cultura, la gastronomia… i col·laborar així en aquesta causa solidària. La cita és dimarts 4 de febrer, a l’Hotel Sir Victor, de 19h a 22h.

 

Sobre el vi

La Garnatxa Valenta és una edició limitada de 800 ampolles elaborades amb garnatxes dels diferents cellers implicats en el projecte. Les ampolles, totes numerades, es poden trobar a la venda per 15€.

El disseny de l’etiqueta és obra del nen Dídac Perianes qui, a través de la seva creació, vol donar la seva visió sobre el futur del planeta, “un món on només hi haurà robots però que sabran entendre la importància de la terra i el molt que cal cuidar-la”.

Al projecte hi col·laboren també una sèrie d’empreses que s’han sumat a la causa aportant altruistament la seva feina: Associació Molinenca de Tast, encarregada de la distribució del producte; Associació de Suport als Infants de Molins de Rei; Etiquetes Chalaguier, en la producció de les etiquetes; Manel Serra, amb els suros; PCatS Comunicació, encarregats de la premsa i comunicació de l’acte de presentació; Ramondin, amb les càpsules; Smurfit Kappa, amb les caixes d’embalatge; Veralia, amb les ampolles; Vistudio, amb els grafismes; i Wine Palace en la distribució del producte.