Acompanyem a la DO Catalunya en la renovació de la seva imatge
A PCatS Comunicació ens encarreguem de tots els àmbits de comunicació dels nostres clients i cuidem tant la seva imatge offline com online. En aquest marc, des de finals d’any, hem estat treballant en la planificació, disseny i presentació pública de la nova imatge digital de la Denominació d’Origen Catalunya, així com de la renovació del seu distintiu de qualitat.
L’ojectiu del projecte ha estat dissenyar un nou web corporatiu, amb un estil i continguts més visuals per oferir una experiència a l’usuari senzilla a l’hora que atractiva. Un espai digital que va en sintonia amb les accions que realitza la DO Catalunya al llarg de l’any per apropar la cultura del vi al públic jove sense necessitat de ser coneixedors del sector.
Aquest nou espai digital, doncs, és el resultat d’un procés de reflexió pensat en els potencials consumidors joves tenint present l’àmbit digital com un pilar fonamental en l’eix comunicatiu de la Denominació d’Origen Catalunya.
L’equip de PCatS també hem acompanyat a la DO Catalunya en el procès de renovació del seu distintiu de qualitat, resultat del treball del dissenyador Xavier Bas.
Aquestes i altres accions, com la publicació de Vinòmics, són importants en l’estratègia de la DO Catalunya en la seva aposta ferma per apropar la cultura del vi als consumidors joves. Per aquest motiu, desde PCatS continuem treballant en aquesta estratègia de la mà de la DO Catalunya.