|

Dolium, l’oli premium de la Ribera d’Ebre, veu la llum

Fa més d’un any Cluster Development va confiar amb nosaltres per desenvolupar la imatge d’un vi de La Ribera d’Ebre destinat a un públic urbà i jove, naixia així ‘La Pocavergonya’. Ara Cluster ha tornat a confiar en Pcats Comunicació per a construir la imatge d’un oli d’oliva verge extra Premium, en aquest cas també de la comarca de la Ribera d’Ebre i en un projecte de col·laboració de diferents productors d’oli, que aposten per un oli de gran qualitat com a bandera de la producció de la zona. Un projecte conjunt liderat pel Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre en el marc del projecte Ribera d’Ebre VIVA.

Pcats Comunicació ha estat el responsable del branding i packaging del producte. Vam fer un estudi de la competència previ a la feina de branding (creació de la marca, valors, storytelling, target prioritaris i nom) i de packaging (logo, serigrafia, caixa, etc). L’objectiu és posar en valor la producció d’oli d’oliva verge extra a la Ribera d’Ebre, que a més compta amb una varietat d’olives pròpia, com és la Fulla de Salze, present en el cupatge del Dolium.

Per garantir la màxima qualitat de l’oli, els productors han seguit les instruccions marcades des de l’IRTA i passen també els seus controls, amb la coordinació i direcció de projecte de Cluster Development.

El passat 18 de desembre, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre -impulsor del projecte- va organitzar una presentació local a l’Església Vella de Miravet, amb un tast d’oli dirigit pel Doctor Agustí Romero.