|

PCATS Comunicació celebra vint anys de trajectòria

PCATS Comunicació celebra aquest mes d’abril vint anys de trajectòria, amb especial pes en el sector agroalimentari. Dues dècades d’història amb un objectiu clar: donar resposta a empreses i entitats del sector amb la necessitat de fer arribar els seus productes, experiències i missatges al consumidor. Per commemorar l’efemèride, l’agència ha organitzat un còctel amb unes 200 persones entre clients, col·laboradors, proveïdors, premsa i prescripció a Barcelona, on s’ha fet un repàs de la seva evolució.

Amb un creixement sostingut de l’activitat al llarg d’aquests anys, tant pel que fa a cartera de clients com a equip humà, l’empresa ha anat desenvolupant diferents àrees (producció, màrqueting digital, branding, packaging, etc.), com ha estat, en la darrera etapa, la dedicada a estratègies a punt de venda. 

En l’actualitat, PCATS compta amb un grup multidisciplinari de més de 10 persones, que treballen per al sector productor i elaborador, denominacions d’origen, empreses agroalimentàries, fundacions i entitats formatives i divulgatives, distribuïdores i botigues especialitzades, oferint serveis 360º i apostant per un tracte directe, proper i adaptat a les necessitats de les diferents empreses.  

Durant aquests darrers anys, a més, PCATS s’ha obert a altres sectors més enllà de l’agroalimentari, especialment aquells més lligats al turisme o el sector serveis, així com al màrqueting i el desenvolupament de campanyes electorals

Entre els reptes més pròxims, l’estrena d’un nou web i la incorporació a una xarxa europea d’agències de comunicació i relacions públiques especialitzades en alimentació, vi i hostaleria, que ajudarà a millorar la cobertura, oferta de serveis i promoció de marques als països europeus.