| |

Traspassem l’equador de la 2ona temporada de Vinòmics

El passat mes de maig van tornar els Vinòmics, la sèrie d’historietes gràfiques¡ inspirades en el món del vi, impulsades per la DO Catalunya i signades per autors de reconegut talent i proximitat. Fins ara hem pogut gaudir de les reflexions d’en Miguel Gallardo amb “El que jo sé sobre el vi”, la història familiar de Jaime Martín amb “La memòria del vidre”, hem rigut amb la “Indecisió” de Bea Tormo i ara ens toca pujar la temperatura amb “In Vino Veritas”, l’entrega més eròtica de Vinòmics, signada pel tàndem artístic Raule i Roger Ibañez. La propera historieta arribarà al web de la DO Catalunya el dijous 21 de setembre, i estarà signada per Andrés Palomino i Àlex S. Roca. El 19 d’octubre podrem gaudir amb el gran còmic de Ana Belén Rivero i el 16 de novembre finalitzarà aquesta temporada amb el còmic de Jordi Carrión i Martín Tognola.

Cada tercer dijous de mes, els autors que formen part del projecte, sota la coordinació de Raul Deamo, presenten la seva singular proposta de maridatge entre còmic i vi, i com ja es va fer en la primera edició, totes les històries es publiquen tant en català com en castellà i anglès per tal d’arribar al màxim nombre de seguidors a nivell nacional i internacional.

Vinòmics representa una fort aposta de la Denominació d’Origen Catalunya per difondre la cultura del món del vi entre els joves a través del còmic, una disciplina artística tradicionalment poc utilitzada pel sector vitivinícola del nostre país. En la primera edició, la web de la DO Catalunya va registrar un augment de visites del 130%, essent el dijous, dia de publicació de Vinòmics, el dia de la setmana que més visites es van registrar. D’altra banda, el projecte ha permès també la fidelització d’un important nombre de seguidors a través del newsletter mensual.

Des de PCatS Comunicació ens sentim orgullosos de poder dirigir i coordinar aquest projecte tan innovador i cabdal dins l’estratègia de comunicació de la DO. A més treballem dia a dia per fer-n’he la màxima difusió a xarxes socials i a mitjans de comunicació per arribar a un ventall molt ampli de públic.