Famosos catalans combinen vins de la DO Catalunya amb formatges, xocolates i altres productes a What the Food
Aquest dissabte s’estrena el cicle “Con(vi)dats”, una sèrie de peces audiovisuals amb la col·laboració de la DO Catalunya on diversos famosos juguen amb vins de la DO Catalunya i formatges, xocolates o embotits per trobar les millors combinacions. En aquest sentit, coneixerem algunes curiositats dels famosos, com quin és el seu plat preferit, quins vins compren més sovint o què en pensen de les pizzes amb pinya.
Aquest cicle de vídeos, que compta amb quatre capítols d’entre dos i tres minuts, s’anirà publicant al web de la DO Catalunya, al web de What The Food i a les xarxes socials. Un dels objectius d’aquest projecte conjunt és el de fusionar el món del vi, la gastronomia i l’entreteniment.
La DO Catalunya amb l’entreteniment
La DO Catalunya ha col·laborat històricament amb diverses iniciatives culturals i gastronòmiques, com poden ser cicles de concerts, obres de teatre o festivals i premis cinematogràfics. Aquesta vegada, la DO Catalunya fusiona l’entreteniment, la gastronomia i el vi en un programa que vol acostar-se al públic general i no necessàriament gran coneixedor del món del vi.
Per altra banda, What the Food és la nova plataforma digital de gastronomia i entreteniment en català. És un mitjà que parla del menjar i el beure d’una manera desenfadada, directa i sense filtres, on les tendències, les recomanacions i el nou talent gastronòmic hi tenen un paper protagonista.