Nova campanya audiovisual de la DO Montsant
Avui estrenem per la DO Montsant una nova part de la campanya audiovisual, aquesta centrada en divulgar els valors propis i identitaris de la DO. En moments com els que estem vivint, és necessari fer un pas més enllà, moments per a la reflexió, per a agafar valor i per estar a l’aguait, per posar-se al costat del consumidor, d’identificar-se amb les seves necessitats per donar-li suport, més que mai, amb tot el que ve i vindrà.
Seguint els valors que coneixem de la DO Montsant, s’ha creat una sèrie de vídeos on es busca reforçar la imatge de pròpia a través dels elements que la defineixen: paisatge, sostenibilitat, conservació, professionalització, sentiment, equip… però sempre amb el mateix missatge de responsabilitat que es manté aquests dies: queda’t a casa i fins i tot, modificant el seu logo en temps de confinament.
Al següent enllaç trobareu el primer vídeo, en aquest cas, amb la mirada en un dels valors fonamentals de la DO Montsant: el seu paisatge, un patrimoni de riquesa incalculable que opta fins i tot a ser catalogat com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.
Mesures amb la vista posada en el futur
Des de la DO Montsant es treballa intensament també aquests dies per minimitzar el màxim possible l’impacte de la crisi de la COVID-19 sobre els seus cellers i viticultors. En aquest sentit, i més enllà de les mesures amb les quals es treballa en col·laboració amb els sectors socioeconòmics de la comarca, des de la DO Montsant es fa una crida al consumidor perquè aposti pels productes de proximitat, facilitant des de la seva pàgina web les diferents opcions que ofereixen els cellers aquests dies de cara a poder adquirir els seus productes.
Amb l’aposta pels productes de proximitat, el consumidor ajudar a reactivar l’economia local en un moment clau per a la supervivència amb garanties d’un sector com el vinícola que, a la zona de la DO Montsant, té un pes molt important.