| |

Aribau estrena nou Instagram

El màrqueting digital es defineix com l’ús d’estratègies de publicitat i comercialització mitjançant la utilització dels mitjans digitals. Tot i així, avui dia el màrqueting digital està molt més enfocat a les xarxes socials. Aquesta nova estratègia neix de la necessitat de trobar diferents maneres de fer publicitat i d’expandir-se com a marca.

Actualment, Instagram ha crescut tant que pot arribar a tenir més de 500 milions d’usuaris actius diàriament. Segons nombrosos estudis, Instagram és utilitzada per més usuaris que Facebook i Twitter, encara que de moment les marques comercials segueixen apostant per Facebook. No obstant això, és una xarxa social que està creixent cada dia i les marques han de tenir-hi visibilitat si no volen quedar-se enrere.

El màrqueting digital a Instagram és tant important a dia d’avui que més del 75% de les persones ja han comprat algun cop algun producte gràcies a la visibilitat obtinguda a través d’aquesta xarxa social o gràcies també a les recomanacions de familiars i amics.

En aquest context, Aribau aposta per les xarxes socials, ja que són l’eina idònia per interactuar amb els seus clients i conèixer de primera mà les seves opinions. Així que amb l’objectiu d’estar més a prop de clients, col·laboradors i amics, han decidit incorporar una nova xarxa social: Instagram, que serà gestionada per PCatS Comunicació.

A través d’aquest nou canal de comunicació es compartiran les fotografies dels seus vins, informació sobre els cellers amb els quals col·laboren, possibles maridatges i, en general, tota l’actualitat del sector del vi. El perfil d’Aribau a Instagram és @aribau1964.