|

La DO Catalunya impulsa la visibilitat dels seus vins en els lineals col·laborant amb Plusfresc

La Denominació d’Origen (DO) Catalunya, immersa de ple en la campanya de verema 2022, arrenca el curs amb un cicle d’accions promocionals en col·laboració amb Plusfresc, cadena de supermercats que ofereix productes de qualitat i de proximitat i que treballa per oferir una experiència de compra agradable i sostenible.

En aquest sentit, amb l’objectiu d’augmentar la notorietat de la DO Catalunya en el punt de venda, així com posicionar la marca i destacar-la en el lineal, s’ha posat en marxa una estratègia que pretén donar major visibilitat als vins de la DO, que representen més del 50% del vi català amb Denominació d’Origen.

La primera acció inclou un conjunt de tastos guiats que es duran a terme al supermercat Sunka (Lleida) aquest mateix cap de setmana. Les persones interessades hauran de reservar la seva plaça amb antelació a través del web de Plusfresc per a un dels torns disponibles: els dies 16 i 17 de setembre a les 17:30h, a les 18:30h i a les 19:30h, en ambdues dates.

A banda d’aquests dos dies, s’han previst altres tastos que tindran lloc durant els mesos de tardor a Balaguer, Barcelona, Manresa, Reus, Lleida, Mollerussa i Sort. La propera data serà el divendres 30 de setembre, també en tres torns, al supermercat Plusfresc Balaguer III (Balaguer, Lleida).

La col·laboració amb la cadena de supermercats inclou també un conjunt d’accions, com formació al personal, i d’estratègies promocionals que s’allargaran durant els propers mesos, com poden ser promocions i/o descomptes, amb l’intenció de continuar fidelitzant els clients de la DO Catalunya i d’apropar encara més la marca al consumidor final.