Èxit rotund del showroom de la DO Terra Alta a Barcelona

Més de 400 professionals van poder gaudir de prop de 100 referència de 28 cellers de la comarca de l’ànima de la Garnatxa Blanca. Sota el lema #FansDOTerraAlta , campanya de comunicació de la DO, el showroom va tenir lloc a la sala d’actes del Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

L’acte va ser inaugurat pel president de la Denominació d’Origen Terra Alta, Sr. Joan Arrufí, que va estar acompanyat pel Director General de l’INCAVI, Sr. Salvador Puig, i del Sr. Antoni Ferré, vicepresident del Consell Comarcal de la Terra Alta.

Aquesta jornada professional també va servir per donar el tret de sortida a un any ple d’actes i cites Terraltines. El prestigiós concurs internacional de garnatxes “Grenaches du Monde” tindrà com a seu oficial la Terra Alta, amb la DO com a amfitriona.

 

Ja tenim aquí la segona anyada de la Pocavergonya, el vi més descarat de la Ribera d’Ebre

El passat dilluns 13 de febrer L’Església Vella de la Ginesta va acollir la presentació de la segona anyada de La Pocavergonya, el vi que va nàixer ara fa un any de la mà de quatre productors de la Ribera d’Ebre.

Aquesta segona anyada ha estat elaborada amb el mateix cupatge del primer any (Macabeu, garnatxa blanca i un petit percentatge de moscatell) continua mantenint els aromes afruitats però a causa de les altes temperatures ha adquirit un sabor més càlid i concentrat.

La Pocavergonya és un projecte col·lectiu fomentat pel Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre per atreure un públic més jove i posar en valor la producció vinícola de la comarca. Molí de Rué, Vins i Olis Suñer, Celler Pedrola i la Cooperativa Agrícola de Sant Jaume, els quatre cellers implicats en el projecte, treballen amb l’objectiu d’introduir La Pocavergonya a les principals ciutats catalanes, i sobre tot a la ciutat de Barcelona i rodalies.

Pcats i la gestió de les xarxes de La Pocavergonya

Des de Pcats comunicació ens vam encarregar fa més d’un any de la creació de la imatge de La Pocavergonya i del llançament de la primera anyada.

Actualment duem tasques pròpies de Community Manager gestionant-ne les xarxes socials per tal d’arribar al públic objectiu. Amb el Facebook la donem a conèixer en un públic generalista i amb el Twitter i Instagram podem arribar a un públic més jove, barceloní i hipster.

Dilluns no ens vam perdre la presentació de la segona anyada amb orgull que La Pocavergonya continuï millorant i sent més bona d’any en any. Una millora que arriba acompanyada per augment destacable de seguidors fidels a totes les xarxes socials.

 

Jornada Professional de la DO Terra Alta a Corbera

Aquesta setmana la Denominació d’Origen Terra Alta va celebrar la Jornada per als professionals de la restauració i la distribució, així com per a prescriptors i premsa especialitzada a l’Església del Poble Vell de Corbera d’Ebre.

En aquest cas, des de PCatS ens encarregàvem de la convocatòria dels professionals tant de Barcelona com de Tarragona i Girona, en especial, de les Terres de l’Ebre. Un autobús sortia des de Barcelona (fent parada a altres capitals) per tal d’acompanyar els professionals en tota la jornada.

Els assistents al showroom van poder tastar un ampli ventall de vins dels 29 cellers de la DO van participar a la jornada. Després van poder continuar gaudint de més referències de la DO Terra Alta, maridant els vins amb la gastronomia típica terraltina de la mà del restaurant Nou Moderno de Vilalba dels Arcs.

Us en deixem una mostra gràfica.