Realitzem el rebranding de FSO Les Garrigues
Com vam anunciar fa unes setmanes, a PCatS vam iniciar l’any treballant en el procés de creació d’una estratègia de rebranding de Fruits Secs i Olis Les Garrigues amb l’objectiu d’oferir una nova identitat visual que, sota el paraigua de FSO Garrigues, englobés els principals productes que produeixen les cooperatives que en formen part: olis i Fruits Secs, sempre respectant la seva essència de marca.
Un projecte de rebranding que va més enllà del canvi de logotip, dels colors corporatius o de la renovació d’una pàgina web. És un procés complex, que necessita de la seva reformulació i en el que hem esta treballant per aconseguir projectar una nova imatge que reflecteixi els valors corpoartius de la nova etapa de FSO Garrigues.
Durant la primera fase del procés, a PCatS hem realitzat un diagnòstic de Branding, imprescindible per conèixer l’escenari en el que es troba i saber quins són els passos que havíem de seguir per definir els atributs d’imatge que projectarem a través de la seva marca.
Donada per finalitzada aquesta fase, hem continuat amb el plantejament d’un anàlisi estratègic amb objectius concrets, el que ens ha conduït a la materialització d’un pla d’accions per consolidar la nova imatge de FSO Les Garrigues
Les accions en les que ara estem treballant per renovar la imatge corporativa de FSO Les Garrigues són:
- Realització del restyling del seu logotip, aportant una nova identitat visual, sense perdre de vista les demandes de FSO Les Garrigues. Sencillesa, naturalitat i tradició són els factors que caracteritzen aquesta nova identitat visual. Destaca la importància del verd que els defineix, el que és i serà sempre la seva essència.
- Producció de material audiovisual explicatiu per reflectir les tècniques de recollida de l’oliva i el procés d’elaboració de l’oli.
3. Renovació de la seva pàgina web que veurà la llum en els propers mesos.
Tot l’equip continuem treballant en altres accions que anirem desvetllant al llarg de les properes setmanes per consolidar la nova imatge corporativa de FSO Garrigues que s’estrenarà oficialment amb la seva presència a Alimentària 2018
https://www.youtube.com/watch?v=6tLIaeqjMqQ