|

Gastronòmic.cat s’uneix a la família Pcats

Fa tan sols una setmana Pcats comunicació va començar a gestionar la xarxa de Facebook de gastronòmic.cat. Aquesta botiga-distribuïdora online compta amb una àmplia selecció de productes alimentaris de gran qualitat i, sobretot, de proximitat.

Quan hem de gestionar les xarxes socials d’un client, com és el cas de Gastronòmic.cat, el primer que hem d’escollir és el to i l’estil. És essencial comunicar amb aquests dos elements allò que és la marca. El to pot ser molt seriós, corporatiu, informatiu però també divertit, atrevit i informal o pot alternar entre els dos tons.

En el cas de Gastronòmic.cat, una botiga online de productes exclusivament catalans, hem escollit un to proper, familiar, informal i sobretot molt català.

La gestió de les xarxes

Vivim en una època d’eclosió de xarxes socials: algunes de generalistes i d’altres de molt segmentades per públic, territori o temàtica. S’ha d’escollir bé en quines xarxes estar present com a marca per optimitzar els esforços i desenvolupar una comunicació eficaç.

En el cas de Gastronòmic.cat hem decidit centrar els esforços a Facebook a causa del perfil de comprador (una persona que supera els 40 anys).

Twitter i Instagram són dues xarxes que atreuen més a un públic més jove per la seva immediatesa, i el volum de continguts més frenètic. Per altra banda Facebook té un tarannà més pausat, menys immediat que sol ser més atractiva i manejable per a persones d’una edat més elevada.