[:ca]Showroom DO Terra Alta a Barcelona[:es]Showroom DO Terra Alta en Barcelona[:]

[:ca]Showroom DO Terra Alta a Barcelona[:es]Showroom DO Terra Alta en Barcelona[:]

[:ca]Un any més la DO Terra Alta va venir fins a Barcelona per presentar els seus vins . La cita, que va tenir lloc el dilluns dia 10 d’abril al Campus Ciutadella de la Pompeu Fabra, va reunir a més de 400 professionals de la restauració i del món del vi que no van deixar perdre la oportunitat de tastar els grans vins de la denominació més garnatxera de Catalunya. Un èxit de convocatòria que va servir com a primer acte d’un any ple d’esdeveniments que acabaran amb l’organització del concurs internacional Garnache du Monde on la Terra Alta exercirà d’amfitriona el 2018.

Des de PCatS Comunicació no podem deixar d’estar orgullosos pel resultat d’aquesta jornada professional, on vam organitzar l’acte clau en mà. Ens vam encarregar de l’elecció de l’emplaçament, de les feines de definició del format de l’acció, llista de convidats, convocatòria, les creativitats dels elements gràfics i de senyalització. Però també de la logística i el muntatge dels estands, distribució, material necessari, gestió i gabinet de premsa.[:es]Un año más la DO Terra Alta vino hasta Barcelona para presentar sus vinos. La cita, que tuvo lugar el lunes día 10 de abril en el Campus Ciutadella de la Pompeu Fabra, reunió a más de 400 profesionales de la restauración y del mundo del vino que no dejaron perder la oportunidad de probar los grandes vinos de la denominación más garnatxera de Catalunya. Un éxito de convocatoria que sirvió como primer acto de un año lleno de acontecimientos que acabarán con la organización del concurso internacional Garnache du Monde donde la Tierra Alta ejercerá de anfitriona en 2018.

Desde PCatS Comunicación no podemos dejar de estar orgullosos por el resultado de esta jornada profesional, donde organizamos el acto llave en mano. Nos encargamos de la elección del emplazamiento, de los trabajos de definición del formato de la acción, lista de invitados, convocatoria, las creatividades de los elementos gráficos y de señalización. Pero también de la logística y el montaje de los stands, distribución, material necesario, gestión y gabinete de prensa.[:]