Cluster Development va confiar fa més d’un any en PCatS Comunicació per desenvolupar el concepte i la imatge d’un oli de qualitat premium, suma de diversos productors a Lleida. Des de la nostra agència ens hem encarregat del naming i identitat visual d’aquest oli, que ha estat batejat com a Suo Tempore, a més de dissenyar el seu packaging i la seva pàgina web.

Suo Tempore és el resultat d’un camí realitzat durant dos anys en què, amb molta dedicació i paciència s’han cultivat i seleccionat les millors oliveres. Amb la implicació d’un gran equip de productors, es va realitzar un tractament natural de l’oliva per aconseguir bons resultats, auditat per l’IRTA.

Entrant més en detall, en nas presenta aromes de fruita verda i s’hi poden trobar notes d’herba fresca, menta i fulles, així com notes de fruits secs com ametlla o nou, amb records vegetals de carxofa i tomaquera. En boca presenta un pas agradable en consonància amb les aromes de fruita verda, amb un final amarg i picant que, juntament amb un troc astringent li confereixen l’equilibri idoni.

Després de dos anys d’elaboració, ha arribat el moment de presentar-lo de manera oficial als professionals del sector i als mitjans de comunicació. Per aquest motiu, a principis del mes de desembre tindrà lloc l’acte de presentació de l’oli Suo Tempore amb l’objectiu de posicionar-lo com un producte gourmet.

PCatS Comunicació és responsable del disseny i organització de l’acte de presentació, reforçat per una campanya de llançament en premsa i prescripció i per un inici de l’activitat en xarxes socials.