[:ca]Nou anunci de la DO Catalunya[:es]Nuevo anuncio de la DO Catalunya[:]

[:ca]Nou anunci de la DO Catalunya[:es]Nuevo anuncio de la DO Catalunya[:]

[:ca]La DO Catalunya ha estrenat avui, 11 d’abril, el seu nou espot, sota el lema “Un univers en cada ampolla”. L’anunci ens proposa un viatge per reconciliar-nos amb el plaer de les petites coses. Una aventura amb tants components com tot allò que ens trobem cada vegada que obrim una ampolla de vi: territori, paisatge, sensibilitat, emoció … I la crida a l’acció: “Aventura’t!” Ens anima a emprendre aquest viatge.

A més de l’espot, la DO Catalunya va començar el passat 14 de març una campanya a xarxes socials, Instagram i Twitter especialment, per escalfar motors de la presentació del nou relat. La campanya va seguint les aventures de dues amigues, la Marta i l’Eva, amb l’objectiu de fer partícips als usuaris del desenvolupament de l’història de les protagonistes perquè l’acabessin fent seva, amb concursos, vídeos i sortejos. Durant les setmanes prèvies, i fins el dia de l’estrena, s’ha anat seguint el fil del seu relat i, finalment, durant la presentació del nou espot, s’ha pogut conèixer el final d’aquest viatge.

El lloc escollit per a l’estrena ha estat el Bellucci Studios de Barcelona, un espai que recrea el modern apartament i que ha servit per jugar amb la idea que era la protagonista qui organitzava la festa. No han faltat a la cita, cellers, prescriptors i, sobretot, seguidors de les xarxes socials de la DO Catalunya. La vetllada ha estat amenitzada pel duet artístic Canarini i maridat amb una àmplia selecció de vins de la DO Catalunya.

PCatS Comunicació ha realitzat tasques de màrqueting digital i community manager, creant l’estratègia de xarxes socials, a més de dinamitzar-les. Per altra banda, ha desenvolupat tasques de gabinet de premsa, contactant amb els mitjans de comunicació i redactant les notes de premsa que es publicarien als mitjans. A més, ha gestionat les diferents campanyes de publicitat: publicitat convencional, programàtica i influencers, de manera que es pogués arribar a un públic més ampli. Finalment, des de PCatS Comunicació s’ha assumit l’organització de l’acte: localització de l’espai, logística, convocatòria i control dels assistents.

Per poder veure el espot, podeu accedir al web www.docat.cat o a les xarxes socials i al canal de youtube.[:es]La DO Catalunya ha estrenado hoy, 11 de abril, su nuevo spot, bajo el lema “Un universo en cada botella”. El anuncio nos propone un viaje por reconciliarnos con el placer de las pequeñas cosas. Una aventura con tantos componentes como todo lo que nos encontramos cada vez que abrimos una botella de vino: territorio, paisaje, sensibilidad, emoción … Y la llamada a la acción: “¡Aventúrate!” Nos anima a emprender este viaje.

Sin embargo, la DO Catalunya comenzó el pasado 14 de marzo una campaña en redes sociales, Instagram y Twitter especialmente, para calentar motores de la presentación del nuevo relato. La campaña sigue las aventuras de dos amigas, Marta y Eva, con el objetivo de hacer partícipes a los usuarios del desarrollo de la historia de las protagonistas para que la acabaran haciendo suya, con concursos, vídeos y sorteos. Durante las semanas previas, y hasta el día del estreno, se ha ido siguiendo el hilo de su relato y, finalmente, durante la presentación del nuevo spot, se ha podido conocer el final de este viaje.

El lugar elegido para el estreno ha sido el Bellucci Studios de Barcelona, ​​un espacio que recrea el moderno apartamento y que ha servido para jugar con la idea de que era la protagonista quien organizaba la fiesta. No han faltado a la cita, bodegas, prescriptores y, sobre todo, seguidores de las redes sociales de la DO Catalunya. La velada ha sido amenizada por el dúo artístico Canarini y maridado con una amplia selección de vinos de la DO Catalunya.

PCatS Comunicació ha realizado tareas de marketing digital y community manager, creando la estrategia de redes sociales, además de dinamizar la redes sociales. Por otra parte, ha desarrollado tareas de gabinete de prensa, contactando con los medios de comunicación y redactando las notas de prensa que se publicarían los medios. Además, ha gestionado las diferentes campañas de publicidad: publicidad convencional, programática e influencers, de manera que se pudiera llegar a un público más amplio. Finalmente, desde PCatS Comunicació se ha asumido la organización del acto: localización del espacio, logística, convocatoria y control de los asistentes.

Para poder ver el spot, puede acceder a la web www.docat.cat o en las redes sociales y en el canal de youtube.[:]