[:ca]La nova imatge de FSO Les Garrigues[:es]La nueva imagen de FSO Les Garrigues[:]

[:ca]La nova imatge de FSO Les Garrigues[:es]La nueva imagen de FSO Les Garrigues[:]

[:ca]FSO Garrigues, unió de cooperatives, ens va contractar per dur a terme un projecte de rebranding amb l’objectiu d’oferir una nova identitat visual a la seva marca, que engloba olis i fruits secs.

Així, per començar la nova etapa de FSO Garrigues vam necessitar seguir una estratègia, on plasmar de la millor manera possible els valors corporatius de l’empresa en cadascuna de les propostes, era el nostre repte.

Des de Pcats vam aconseguir dissenyar un nou logotip que transmetés senzillesa, naturalitat i tradició, on el color verd és un dels seus protagonistes, ja que és l’essència de la marca; renovació de la seva pàgina web alimentada amb nous vídeos explicatius que mostren les tècniques de recollida de l’oliva i el procés d’elaboració de l’oli; organització i logística d’accions promocionals amb públic final per donar a conèixer els productes i la nova marca, com la Fira del vi al Roselló o Alimentària 2018.

 [:es]FSO Garrigues, unión de cooperativas, nos contrató para llevar a cabo un proyecto de rebranding con el objetivo de ofrecer una nueva identidad visual a su marca, que engloba aceites y frutos secos.

Así, para empezar la nueva etapa de FSO Garrigues necesitamos seguir una estrategia, donde plasmar de la mejor manera posible los valores corporativos de la empresa en cada una de las propuestas, era nuestro reto.

Desde Pcats conseguimos diseñar un nuevo logotipo que transmitiera sencillez, naturalidad y tradición, donde el color verde es uno de sus protagonistas, ya que es la esencia de la marca; renovación de su página web alimentada con nuevos vídeos explicativos que muestran las técnicas de recogida del aceite y el proceso de elaboración del aceite; organización y logística de acciones promocionales con público final para dar a conocer los productos y la nueva marca, como la Feria del Vino en el Rosselló o Alimentaria 2018.[:]