[:ca]El nou vi Garnatxa blanca de La Fatarella[:es]El nuevo vino Garnacha blanca de La Fatarella[:]

[:ca]El nou vi Garnatxa blanca de La Fatarella[:es]El nuevo vino Garnacha blanca de La Fatarella[:]

[:ca]En homenatge al poble La Fatarella, de la comarca de la Terra Alta, s’ha elaborat i llançat al mercat un nou vi de la cooperativa Agrícola Sant Isidre de la Fatarella, després de què hagin passat anys sense fer-ne cap. Al-fatriyya, un Garnatxa blanca 100%, és la nova marca de vi que ha estat presentada al públic aquest mes de juliol. El nom és àrab ja que es creu que és d’on prové el topònim de ‘La Fatarella’.

Inscrit a la DO Terra Alta, les garnatxes per crear Al-fatriyya s’han criat en àmfores de fang durant cinc mesos i de moment només s’han embotellat 1.245 ampolles, posant de manifest l’alta qualitat del producte.

PCatS Comunicació ha estat el responsable de portar la comunicació de la nova marca, que neix com a símbol de la tradició i del territori.[:es]En homenaje al pueblo La Fatarella, de la comarca de la Terra Alta, se ha elaborado y lanzado al mercado un nuevo vino de la cooperativa Agrícola San Isidro de la Fatarella, después de que hayan pasado años sin hacer ninguno. Al-fatriyya, un Garnacha blanca 100%, es la nueva marca de vino que ha sido presentada al público este mes de julio. El nombre es árabe ya que se cree que es de donde proviene el topónimo de ‘La Fatarella’.

Inscrito en la DO Terra Alta, las garnachas para crear Al-fatriyya se han criado en ánforas de barro durante cinco meses y de momento sólo se han embotellado 1.245 botellas, poniendo de manifiesto la alta calidad del producto.

PCatS Comunicació ha sido el responsable de llevar la comunicación de la nueva marca, que nace como símbolo de la tradición y del territorio.[:]