[:ca]Més de 700 persones celebren l’arribada del Vi Novell al Celler Masroig[:es]Más de 700 personas celebran la llegada del Vino Joven del Celler Masroig[:]

[:ca]Més de 700 persones celebren l’arribada del Vi Novell al Celler Masroig[:es]Más de 700 personas celebran la llegada del Vino Joven del Celler Masroig[:]

[:ca]Més de 700 persones van assistir a la Festa del Celler Masroig, que es va celebrar el dissabte 17 de novembre a El Masroig, per tastar la primera bóta de Vi Novell d’enguany. La presentació del vi va tenir lloc durant la 9a edició d’una Festa consolidada a la DO Montsant i que aquest any ha estat vinculada a la dita “A cada porc li arriba el seu Sant Martí”. Tanmateix, la Festa del Vi Novell del Celler Masroig d’enguany va apostar per un canvi d’horari, passant al vespre-nit, i de programa, buscant ampliar el seu públic i seduir als consumidors més joves, amb una gran acceptació. Per donar a conèixer tots aquests canvis i ampliar el ressò de l’acció, PCatS Comunicació s’ha sumat enguany al projecte.

“Pel Celler Masroig la Festa del Vi Novell és la festa més important de totes, és la que ens ha ajudat a posicionar-nos. El que ens agrada és que convidem a la gent que ja coneix el vi, que el gaudeixi, i a la que no, que s’aproximi al món del vi. A més, hem canviat d’horari, hem passat a la nit per donar una altra imatge perquè volem arribar a més públic, ja pensant que l’any que ve serà el desè aniversari de la Festa del Vi Novell”, va assegurar Marta Anguera, responsable de Màrqueting i Comunicació del celler.

La Festa va comptar amb en Joan Reig, bateria d’Els Pets, com a padrí de l’edició i encarregat d’espinjolar la bota del Vi Novell, una tradició que es realitza des de fa generacions i que s’ha mantingut fins a dia d’avui. Més tard va tenir lloc el concert del grup d’estil folk Germà Negre, que va animar l’ambient amb cançons del seu nou disc “Molt de porc i poca salsitxa”.

Des de PCatS Comunicació ens hem encarregat de gestionar l’estratègia publicitària, a més de les tasques d’oficina de premsa per tal d’elaborar una estratègia comunicativa, fent de pont amb els mitjans de comunicació i redactant les notes de premsa referents a la Festa. A més, hem coordinat l’enviament de mostres als mitjans de comunicació.[:es]Más de 700 personas asistieron a la Fiesta del Celler Masroig, que se celebró el sábado 17 de noviembre en El Masroig, para probar la primera barrica de Vino Joven de este año. La presentación del vino tuvo lugar durante la 9ª edición de una fiesta consolidada en la DO Montsant y que este año ha sido vinculada al dicho “A cada cerdo le llega su San Martín”. Sin embargo, la Fiesta del Vino Joven del Celler Masroig de este año apostó por un cambio de horario, pasando a la tarde-noche, y de programa, buscando ampliar su público y seducir a los consumidores más jóvenes, con una gran aceptación. Para dar a conocer todos estos cambios y ampliar el eco de la acción, PCatS Comunicació se ha sumado este año al proyecto.

“Para el Celler Masroig la Fiesta del Vino Joven es la fiesta más importante de todas, es la que nos ha ayudado a posicionarnos. Lo que nos gusta es que invitamos a la gente que ya conoce el vino, que lo disfrute, y a la que no, que se aproxime al mundo del vino. Además, hemos cambiado de horario, hemos pasado a la noche para dar otra imagen porque queremos llegar a más público, ya pensando que el próximo año será el décimo aniversario de la Fiesta del Vino Joven”, aseguró Marta Anguera, responsable de Marketing y Comunicación de la bodega.

La Fiesta contó con Joan Reig, batería de Els Pets, como padrino de la edición y encargado de espinjolar la bota del Vino Joven, una tradición que se realiza desde hace generaciones y que se ha mantenido hasta día de hoy. Más tarde tuvo lugar el concierto del grupo de estilo folk Germà Negre, que animó el ambiente con canciones de su nuevo disco “Molt de porc i poca salsitxa”.

Desde PCatS Comunicació nos hemos encargado de gestionar la estrategia publicitaria, además de las tareas de oficina de prensa con el fin de elaborar una estrategia comunicativa, haciendo de puente con los medios de comunicación y redactando las notas de prensa referentes a la fiesta. Además, hemos coordinado el envío de muestras a los medios de comunicación.[:]