La DOP Les Garrigues estrena nova web

La DOP Les Garrigues estrena nova web

S’ha renovat recentment la web corporativa de l’Oli d’oliva verge extra DOP Les Garrigues. Una web és un element cabdal en la comunicació on-line d’una empresa, institució o entitat. Vivim en l’era de les xarxes socials i podria semblar que el que més importa és tenir una bona estratègia de comunity management i que les webs han passat a un pla secundari, no és així. Tot i que les xarxes han entrat amb força no deixen de ser, en realitat, plataformes per compartir informació que ajuden a generar visites als webs si el contingut és d’interès. De fet cada vegada és més estrany que algú entri a un web directament i és més habitual que ho faci a través del social media. Amb tot, si el que es comparteix és contingut web, el contingut, el format o el disseny d’una web corporativa és cabdal per arribar al client de forma fàcil, atractiva i entenedora.

I aquests són els atributs del canvi que s’ha produït en la web de l’Oli DOP Les Garrigues: ha millorat en la seva accessibilitat, en l’usabilitat de la pàgina que compta ara amb una estructura molt més intuïtiva, amb continguts actualitzats i un disseny actual que facilita la lectura. Tots aquests elements són fonamentals per a millorar l’experiència de lectura del visitant i perquè torni a visitar-nos o ens comparteixi a les seves xarxes socials. Un web la de la DOP plenament responsive, adaptat a qualsevol plataforma mòbil, tablet, portàtil o ordinador de taula i que ha deixat de banda els formats més invasius per ser una web plenament amigable.

Amb la nova web el visitant pot conèixer amb una sola mirada què és i què ofereix la DOP Les Garrigues. La denominació de qualitat alimentària, vins a banda, més antiga de l’Estat espanyol que va complir 40 anys el passat 2015. Al web té a disposició dels visitants un vídeo explicatiu dels seus orígens, història i projecció titulat “Els 40 anys d’història de DOP Les Garrigues”. Un material ideal per a qui vulgui aprofundir en el coneixement i valors d’aquest segell de qualitat alimentària.

En definitiva aquest web renovat de la DOP Les Garrigues ofereix al lector una experiència de lectura òptima que, amb una actualització suficient, és una potent eina de difusió on-line de la marca. Un element que no pot ser deixat de banda, ni substituït per les xarxes socials: una bona web és imprescindible en la comunicació on-line de les marques.