La DO Terra Alta torna a impulsar la seva campanya “Terra Alta, Terra Teua”

La Denominació d’Origen Terra Alta reactiva avui la campanya de comunicació “Terra Alta, Terra Teua” destinada a augmentar la notorietat dels vins de la comarca sota el distintiu de qualitat de la DO Terra Alta.

La campanya, activa des de l’estiu passat, gira al voltant d’un espot que busca despertar en l’espectador tant l’interès pels vins de la DO com pel patrimoni paisatgístic, arquitectònic i cultural de la comarca, un actiu fonamental en moments en què prevalen valors com l’interès per l’entorn, la sostenibilitat o el món rural.

Els eixos fonamentals de la nova campanya passen per promoure criteris de proximitat, qualitat i autenticitat. El consum de productes de proximitat és, ara més que mai, de vital importància per contribuir a mantenir el sector, però també per salvaguardar l’activitat agrària de la zona i el seu paisatge.

Pel que fa a l’autenticitat, els vins de la DO Terra Alta fa anys que marquen la diferència amb la Garnatxa Blanca com a bandera. Uns vins que han fet la volta al món i que han estat guardonats a importants concursos internacionals, sense dubte gràcies a la seva qualitat, que ve garantida pel segell de la Denominació d’Origen Terra Alta.

Amb l’espot, la DO Terra Alta vol fer partícip al consumidor de la seva manera de fer i de la seva passió, compartint els seus vins però també gaudint del paisatge que els fa únics.

Els protagonistes de l’espot són el paisatge i el vi, tot i que també es va comptar amb la participació de l’actor Ivan Massagué com a tercer protagonista. Per a dur a terme el projecte es van unir forces tant de l’àmbit públic com privat i compta amb el suport del Consell Comarcal, dels diferents Ajuntaments de la comarca i també d’associacions empresarials de la restauració i del turisme rural.