El paisatge de la Terra Alta com a marca d’identitat dels seus vins

El paisatge de la Terra Alta com a marca d’identitat dels seus vins

La primera jornada professional de cellers de la Terra Alta a la Costa Daurada havia de tenir lloc aquesta  mateixa setmana, tots els esforços de desenvolupament d’idees anaven (i aniran quan tot sigui possible) a donar als professionals un conjunt d’experiències per tal que gaudissin con mai dels vins de la DO Terra Alta sense pressions, en un marc de llibertat però donant les claus necessàries per entendre tots els vins que s’hi emparen i els seus cellers.

Fer créixer l’interès de la DO entre els usuaris de les xarxes socials (tant de Facebook com de Instagram) per tal d’arribar a nous públics i, alhora consolidar els propis seguidors, és el que plantegem des de PCatS Comunicació, amb un joc virtual de coneixement del territori. Gràcies a imatges de territori, els usuaris hauran d’identificar diferents qüestions com ara “Quina és aquesta població?”, entre d’altres. El paisatge és un ingredient bàsic en els vins, i amb aquesta acció pretenem posar-ho de manifest, així com lligar la marca al territori del que és bandera.

I tu? Tens clars quins són els 12 municipis de la Terra Alta?