El concurs per dissenyar etiquetes de vi català amb DO aconsegueix més de 1.500 votacions en dos dies

El concurs per dissenyar etiquetes de vi català amb DO aconsegueix més de 1.500 votacions en dos dies

El concurs organitzat per les 11 denominacions dorigen vinícoles catalanes amb l’objectiu de motivar als seus seguidors perquè dissenyessin la seva etiqueta de vi català amb DO ha estat tot un èxit. Shan presentat més de 80 etiquetes, de les quals finalment 66, les que complien estrictament amb les bases del concurs, han estat les escollides per optar al premi.

Els dissenys presentats són dallò més variats, tant pel que fa a les propostes com als participants, entre els quals trobem des de gent amb més i menys coneixements pel que fa al disseny, com homes i dones de grups d’edat ben diferenciats. Entre els dissenys presentats trobem des d’etiquetes amb protagonisme dil·lustracions o fotografies, fins a muntatges gràfics i collages.

 El passat dilluns 31 d’agost es van obrir les votacions a través de la pàgina web de la campanya, gaudeixdelqueesbo.com, i en tan sols 48h més de 1.500 persones van votar pel seu disseny preferit. La votació popular estarà activa fins al diumenge 13 de setembre, i dilluns 14 es donarà a conèixer lautor i letiqueta guanyadora del concurs.

El guanyador rebrà com a premi un lot de 6 vins personalitzats amb la seva etiqueta, així com una experiència enoturística a escollir entre les diferents DO que formen part de la campanya.

 

Sobre la campanya Gaudeix del que és bo #ViCatalà’

Sota el lema Gaudeix del que és bo #ViCatalà, les 11 Denominacions dOrigen vitivinícoles catalanes (DO Alella, DO Catalunya, DO Conca de Barberà, DO Costers de Segre, DO Empordà, DO Montsant, DO Penedès, DO Pla de Bages, DOQ Priorat, DO Tarragona i DO Terra Alta), amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través dINCAVI, han unit esforços per apropar al consumidor que viu a Catalunya als vins catalans amb Denominació dOrigen.

 ModeRnitzar la imatge del vi català, apropar-lo al consumidor no expert i desvestir-lo de complexitat són alguns dels eixos d’aquesta campanya que té com a objectiu fonamental la promoció del consum de vi català amb Denominació d’Origen, no només perquè són els vins de proximitat sinó perquè són bons i de qualitat.