Què fem?


Gabinet de premsa

  • Transformem les informacions de la seva empresa i/o institució en notícies publicades als mitjans de comunicació, adaptant-les als suports i rutines específiques..
  • Coneixem i treballem amb les rutines de mitjans generalistes i especialitzats, generals i territorials.
  • Organització de rodes de premsa, notes de premsa, trobades amb periodistes i/o gestió de reportatges.
  • Servei de recull de premsa i de clipping.

 

Organització d’’esdeveniments

És una eina efectiva per a la notorietat de la marca, en coordinació amb les polítiques de màrqueting i premsa.

Des de PCatS, dissenyem i organitzem l’esdeveniment claus en mà: imatge, convocatòria, logística, etc.

Organitzem tot tipus d’actes: showrooms i presentació de producte, jornades, conferències, actes commemoratius i aniversaris, mostres i fires, concursos, etc.

 

Gestió de Patrocinis

Gestió de patrocinis (intercanvi de producte i/o cash), buscant lligar a la marca a valors d’èxit i accions de Branded Content.

El consumidor rep multitud de propostes publicitàries i cada cop tenen menys incidència. El branded content crea contingut i pot introduir en el guió de programes, sèries, pel·lícules (ficció o realitat) les marques i els seus continguts, sense que es percebi com a publicitat i amb més incidència.

 

 

Màrketing digital i serveis de Community Manager

  • Creació de pàgines webs
  • Creació de perfils en xarxes socials segons perfil i interessos
  • Redacció i enviament de newsletters, etc.
  • Creació de continguts redaccionals i audiovisuals per a webs
  • Estratègies de posicionament i gestió per a webs i xarxes socials

 


Disseny gràfic

El disseny gràfic estratègic és clau en una campanya de comunicació.

Dissenyem i produïm:

  • Packaging de productes (envàs, etiquetes, merchandising, etc)
  • Dossiers corporatius i logotips
  • Elements imatge: photocall, roll ups, invitacions, etc

Dissenyem i gestionem campanyes de publicitat a mitjans aconseguint els millors preus per als nostres clients i vetllant per a la màxima difusió amb el pressupost disponible.

 

 

 

Relacions públiques

Agendes de trobades amb professionals (distribuïdors, restauradors, etc), tastos de mostres a prescriptors (líders d’opinió: crítics, blocaires molt llegits, etc).

Estratègies business to business (B2B) per generar sinèrgies amb altres empreses i/o entitats