500 profesionals tasten els vins de la DO Montsant al showroom del TNC

DO Montsant

Comments (0) / 14:08

La Denominació d’Origen Montsant va traslladar els seus vins fins a Barcelona el passat dilluns dia 4. El Teatre Nacional de Catalunya va ser la seu de un showroom destinat al públic professional de la restauració i l’hostaleria, i que va rebre al voltant de 500 visitants al llarg de la tarda.

Els assistents van poder tastar més de 190 referències dels 35cellers que hi van participar de l’acte: Acústic Celler, Cap de Ruc, Celler Anguera Domènech, Celler Cairats, Celler Cal Bessó, Celler Cedo Anguera, Celler Comunica, Celler Cooperatiu Cornudella, Celler de Capçanes, Celler Laurona, Celler Mas de les Vinys, Celler Masroig, Celler Pascona, Celler Serra Major, Celler Vendrell Rived, Celler Vermunver, Cellers Sant Rafel, Cellers Unió, Cingles Balus, Coca i Fitó, Cooperativa Falset Marçà, Estones Vins, Josep Grau Viticultor, Mas de l’Abundància, Orto Vins, Portal del Montsant, Venus La Universal i Vinyes Domènech.

Al llarg de la tarda, la DO Montsant va organitzar també 3 tastos paral·lels. Els dos primers van ser tastos de microvinificacions, emmarcats en el projecte de caracterització de la garnatxa i la carinyena del Montsant. Un projecte en que la DO Montsant hi treballa conjuntament amb el VITEC, el Parc Tecnològic del Vi de Falset.

A tots dos tastos es van presentar 11 vins, 7 de garnatxa negra i 4 de carinyena, de diferents viticultors de la DO Montsant, amb l’objectiu de poder apreciar les diferències existents entre les varietats en funció de la zona de la qual procedeixen. Els tastos van ser dirigits per Sergi de Lamo, director del VITEC, i per Pilar Just, presidenta de la DO Montsant.

A les 19h. va tenir lloc el tercer dels tastos, a on es va presentar el Teixar 2015, el primer vi de finca de la DO Montsant.

Des de Pcats Comunicació ens hem encarregat d’aquest showroom clau en mà. Em definit el format de l’acció, llista de convidats, convocatòria, les creativitats dels elements gràfics i de senyalització. Però també de la logística i el muntatge dels estands, distribució, material necessari, gestió, gabinet de premsa i difusió en xarxes socials.